Skip to main content
Beantwoord

Factuur voor Unlimited abonnement bevat extra internetkosten

• September 26, 2024
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb sim only met onbeperkt internet. Ik betaal elke maand 33,92 €. Ik krijg nu een factuur met 60,50 € internetkosten. Er wordt gedaan alsof dit mijn eerste betaling is. Gaarne corrigeren.

Beste antwoord door Edu2020

Waarschijnlijk hebben bovenstaande wijsgeren gelijk en bent u op een ferry geweest of bij de kust (de Wadden) of in een grensgebied met een EU land/ Non-EU land. Dan lopen de roamingkosten heel snel op met een max. van 60.50 euro. 
U kunt dit voorkomen in de toekomst door een sms te sturen: bescherming aan naar 1266.

Daarbij zijn uw unlimited abo kosten ook best hoog. Loont het niet om te verlengen? Als u ook KPN internet heeft betaal je nu rond de 26 euro.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 26, 2024

Bent u misschien in het buitenland geweest? Of aan de kust?

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 26, 2024

Bent U in het buitenland geweest en aldaar uw mobiel gebruikt heeftt, waarvan U vast een SMS heeft gehad  van €60,50 

• Antwoord
  • September 26, 2024

Waarschijnlijk hebben bovenstaande wijsgeren gelijk en bent u op een ferry geweest of bij de kust (de Wadden) of in een grensgebied met een EU land/ Non-EU land. Dan lopen de roamingkosten heel snel op met een max. van 60.50 euro. 
U kunt dit voorkomen in de toekomst door een sms te sturen: bescherming aan naar 1266.

Daarbij zijn uw unlimited abo kosten ook best hoog. Loont het niet om te verlengen? Als u ook KPN internet heeft betaal je nu rond de 26 euro.