Ik heb in november mijn abonnement verlengt met 2 jaar.
Het factuur bedrag klopt niet, dit is nog steeds te hoog.
Ook heb ik nog geen coolbleu kadobon ontvangen.
Ik heb in november mijn abonnement verlengt met 2 jaar.
Het factuur bedrag klopt niet, dit is nog steeds te hoog.
Ook heb ik nog geen coolbleu kadobon ontvangen.
Hallo
Ik vermoed dat de verlenging en de factuur elkaar gekruist hebben. Op het moment dat het systeem de nieuwe factuur opmaakt, dan kijkt deze naar het abonnement dat dan actief is. Het systeem houdt geen rekening met aankomende wijzigingen. Wijzigingen worden achteraf verrekend. Ik wil je daarom vragen even de volgende factuur af te wachten.
Daarbij raad ik je ook aan om het volgende artikel door te nemen:
Hier lees je precies wat je kunt verwachten van jouw factuur na een verlenging van jouw mobiele abonnement.
Wat betreft de Coolbluebon. Die wordt standaard pas na ongeveer twee en een halve week verstuurd, maar momenteel kan het wat langer duren vanwege de drukte.
Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt KPN normaliter binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau.
Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.
Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.
Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.
Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
bron :
(Tekst wel wat aangepast gelet op de huidige drukte.)
Hallo
Mocht het gaan om het Thuis abonnement, dan kan het zijn dat de verlenging nog niet actief was op het moment dat de factuur verschenen is en zal ook in december een correctie volgen.
De bon van CoolBlue ontvang je nadat de 14 dagen zichttermijn is afgelopen. De zichttermijn gaat in zodra de verlenging ook actief is in de KPN systemen.
Dankjewel voor je reactie.
Het gaat om het KPN thuis abonnement, ik heb deze op 12 november al verlengd.
Groetjes Ine
In dat geval adviseer ik om contact op te nemen met de KPN klantenservice. Er kan dan direct gekeken worden samen met jou naar de factuur en het maandbedrag van het KPN Thuis abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.