Na dit bericht zal ik je profiel op het KPN forum verwijderen. Je kan met dit account dan geen berichten meer plaatsen 😉 Wie weet tot ziens!
Zou u mij uit het forum willen verwijderen. Lukt mij zelf niet. Gebruik het nu niet meer maar hoef ook niet alles meer te ontvangen.
Groet
Gerard
Ik wil mij uit het Forum laten verwijderen. Wilt u dit doen
Ik wil het KPN-Forum verlaten. Gaarne bevestiging
Schrijf mij(Bandarillos) uit het Forum. Dit forum verstoort mijn activiteiten!!!
Gaarne uitschrijven!
graag uitschrijven én topics verwijderen bvd
Ik wil mijn account op forum verwijderen. hoe doe ik dat ?
Graag ook mijn kpn forum account verwijderen.. ik ben overgestapt naar een andere provider.. bij deze alvast bedankt
Graag ook mijn kpn forum account verwijderen.. ik ben overgestapt naar een andere provider.. bij deze alvast bedankt
Wat jammer dat je bent overgestapt naar een andere provider. Ik zal jouw KPN Forum account verwijderen.
Hallo KPN, kunt u mij uit het forum verwijderen? Alvast bedanktÂ
Hallo KPN, kunt u mij uit het forum verwijderen? Alvast bedanktÂ
Ik heb het account verwijderd.
Hallo KPN, kunt u mijn forum account verwijderen aub.
Â
Hoi
Beste KPN, kan ik ook uit het forum verwijderd worden?
Alvast bedankt
Ik wil graag dat mijn FORUM-lidmaatschap/account wordt verwijderd. Hoe werkt dat. Kan ik dat zelf (zo ja hoe? Of moet KPN dit doen...zo ja hoe werkt dat dan weer).
Â
Gr. P
Hoi
Dag Vikash,
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij uit het forum te verwijderen alsjebileft?
Graag een bevestiging per mail naar *******
Â
Bedankt,
Paul
Â
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Kan mijn account verwijderd worden ? Ik ben helemaal klaar met KPN. Abonemment opzeggen gaat vandaag ook gebeuren.
S.v.p. mijn account uit dit Forum verwijderen! N.b.: Waarom kan dit niet aan de klant, na inloggen, overgelaten worden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.