Skip to main content
Vraag

Ga niet betalen voor een dienst die ik niet gebruik

• May 2, 2026
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Als ik mijn abonnement opzeg, dan gaat heel KPN eruit. Internet en tv thuis, plus mijn 2 mobiele abonnementen, ga toch niet betalen voor een dienst die ik niet gebruik, heb al jaren AVG betaald abonnement, en nog nooit problemen gehad met mobiel internet, het is aan KPN, GRATIS VOOR BESTAANDE KLANTEN OF IK ZEG ALLES OP, 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 2, 2026

Er is maar weinig gratis in het leven ​@EDDYSAN dus dit zal ook nooit gratis worden. Cybercriminaliteit is misschien wel de grootste dreiging op dit moment. Het is dus goed dat kpn aanbied. Veiligheid kost nou eenmaal geld. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 2, 2026

Er is maar weinig gratis in het leven ​@EDDYSAN dus dit zal ook nooit gratis worden. Cybercriminaliteit is misschien wel de grootste dreiging op dit moment. Het is dus goed dat kpn aanbied. Veiligheid kost nou eenmaal geld. 

Ik heb al jaren betaalde AVG security op mijn mobiele telefoons, laptops en tablets, nog nooit problemen gehad en alle onbetrouwbare website,s worden geblokt of gevraagd of ik ze toch wil openen

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 2, 2026

Dat heb je dan goed gedaan. De meeste mensen doen er niets mee. Als je het er niet mee eens bent dan is overstappen een optie. Ik verwacht wel dat de meeste providers kpn snel zullen volgen.Â