Skip to main content
Vraag

Gamepass werkt niet, melding dat het geannuleerd is via provider

• October 28, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Kim2310
Nieuwkomer

In september Gamepass genomen via kpn. Gebruik al jaren gamepass en dacht doe het vai kpn. Nou ik heb het geweten.

Er staat dat je huidige betaling van gamepass wordt stopgezet en inderdaad dat ik gebeurd. Maar heel gamepass van kpn is niet een actief. 

Ik meld het probleem want betaal er inmiddels voor. Krijg letterlijk te horen dat het aan mij ligt en dat ik dom ben en dat ik iets verkeerd heb gedaan. 

Ik werk zelf in de ict dus wat denk je zelf

Heb nu een paar maanden kpn thuis maar zo ongelooflijk veel spijt van. Hoe je elke keer weer wordt behandelt. Onbeschoft en respectloos. Werken er alleen maar mensen die geen manieren hebben ofzo.

Ik geef aan hij doet het niet. Staat op de xbox dat deze geannuleerd is via telco provider. Dus ligt niet aan mij. Ben zo ontzettend boos hoe ik woedt behandeld

Rechtsbijstand is op de hoogte want zo ga je verdomme niet met mensen om

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Kim2310, wat rot dat het zo moeizaam verloopt met jouw Game Pass en het voor zo veel frustratie zorgt.

Ik maak uit je verhaal ook op dat je al contact met onze klantenservice hebt gehad: klopt dat? En wil je meer vertellen over hoe dat is verlopen en wat daar uit gekomen is? Er kan een keer wat mis gaan, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je goed geholpen wordt.

Het eerste dat ik me afvraag, vooral door die melding dat 't via de provider geannuleerd is: Staat de Xbox Game Pass wel aan als je kijkt in MijnKPN? Zo niet, dan kan je 'm aanzetten via MijnKPN

Als dat lukt en je bestelling is afgerond, krijg je een e-mail met een link naar kpn.com/xboxactiveren. Log daar in met je KPN ID en dan krijg je jouw unieke code te zien. Deze code kan je vervolgens gebruiken op redeem.microsoft.com. Het enige dat je daarna nog hoeft te doen is kiezen welk spel je wilt spelen en op welk apparaat. 

Laat je weten of het zo lukt?