Skip to main content
Beantwoord

Geannuleerde bestellingen verwijderen uit MijnKPN

• April 9, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik probeer al een hele tijd een bestelling te plaatsen voor internet en tv, maar nu is al 3 x mijn bestelling door jullie geannuleerd. De eerste bestelling (glasvezel) zie ik nog steeds in MijnKPN bij status bestelling. De apparatuur hiervoor heb ik allang geretourneerd. Ook al meerdere malen klantenservice gebeld maar daar kom ik ook niet mee verder. Gevraagd of geannuleerde bestellingen MijnKPN verwijderd kunnen worden, maar tot nu toe gebeurt dat maar niet. Nieuwe bestellingen voor internet en tv (geen glasvezel) worden denk ik geannuleerd vanwege de eerste (of meerdere) bestelling(en) die in jullie systeem staat.

Ik heb wel mobiele abonnementen bij jullie, tegelijk destijds aangevraagd met internet en tv. Overgestapt vanuit Vodafone/Ziggo en zou graag ook internet en tv willen afsluiten om zo ook combivoordeel te krijgen. Inmiddels (al maanden) zit ik nog met een internet en tv abonnement bij Ziggo, waardoor ik veel hogere kosten heb.

Het is echt om moedeloos van te worden. Wat moet ik nu nog doen om ook een internet en tv abonnement werkend te krijgen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@l-i-n. Welkom op de KPN Community en hopelijk binnenkort ook welkom als internet en TV klant. 

De reden dat je bestellingen worden geannuleerd ligt niet aan het feit dat je nog oude geannuleerde bestellingen ziet staan in MijnKPN. Bestellingen worden alleen geannuleerd als er al een abonnement of bestelling loopt of als er een obstructie zit op het adres. In alle gevallen wordt je wel per e-mail of brief op de hoogte gebracht van de reden van annulering. En als er een obstructie zit op het adres, wordt je ook geïnformeerd over de opties die je zelf hebt om deze weer weg te laten halen. Als je de e-mail of brief niet kunt vinden, dan kun je het beste even contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen onder je gegevens deze communicatie wel inzien en je hierover informeren. Pak de link hierboven bij ​@Dennis Overbeek  om een terugbelafspraak te maken. 

Je kunt trouwens zelf die oude bestellingen uit MijnKPN verwijderen. Ga daarvoor naar de MijnKPN app en klik op je profiel (rechtsbovenin). Ga dan naar Abonnementen en tik op het abonnement wat je wilt verwijderen. Onderaan kies je vervolgens voor ‘Dit abonnement verbergen’. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste ​@l-i-n,

Dit is een vervelende situatie, misschien is het toch handig om jou terug te laten bellen door KPN, want hier moet serieus naar gekeken worden. 

Je kunt tegenwoordig bij KPN een belafspraak maken:

Maak een belafspraak

Wil je liever niet bellen, dan kun je KPN ook bereiken via een van hun social media kanalen (Facebook X).

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hoi ​@l-i-n. Welkom op de KPN Community en hopelijk binnenkort ook welkom als internet en TV klant. 

De reden dat je bestellingen worden geannuleerd ligt niet aan het feit dat je nog oude geannuleerde bestellingen ziet staan in MijnKPN. Bestellingen worden alleen geannuleerd als er al een abonnement of bestelling loopt of als er een obstructie zit op het adres. In alle gevallen wordt je wel per e-mail of brief op de hoogte gebracht van de reden van annulering. En als er een obstructie zit op het adres, wordt je ook geïnformeerd over de opties die je zelf hebt om deze weer weg te laten halen. Als je de e-mail of brief niet kunt vinden, dan kun je het beste even contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen onder je gegevens deze communicatie wel inzien en je hierover informeren. Pak de link hierboven bij ​@Dennis Overbeek  om een terugbelafspraak te maken. 

Je kunt trouwens zelf die oude bestellingen uit MijnKPN verwijderen. Ga daarvoor naar de MijnKPN app en klik op je profiel (rechtsbovenin). Ga dan naar Abonnementen en tik op het abonnement wat je wilt verwijderen. Onderaan kies je vervolgens voor ‘Dit abonnement verbergen’.