Skip to main content
Beantwoord

Gedetailleerd overzicht factuur

• September 3, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste,

Ik zou graag van al mijn mobiele abonnementen een gedetailleerd overzicht willen ontvangen. Vanaf maart heb ik deze maar de maanden daarvoor op de een of andere manier niet meer. Zou dit geregeld kunnen worden.

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@LM070184 

Met gedetailleerd bedoel je specificatie van telefoongesprekken?
Die informatie wordt na 6 maanden verwijderd en is niet meer opvraagbaar, als je facturen met die gegevens wilt hebben zal je ze voortaan binnen die 6 maanden moeten downloaden.

Zie ook dit artikel:

Waarin je o.a. dit kan vinden:

Specificatie

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

2 reacties

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Hi ​@LM070184 

Met gedetailleerd bedoel je specificatie van telefoongesprekken?
Die informatie wordt na 6 maanden verwijderd en is niet meer opvraagbaar, als je facturen met die gegevens wilt hebben zal je ze voortaan binnen die 6 maanden moeten downloaden.

Zie ook dit artikel:

Waarin je o.a. dit kan vinden:

Specificatie

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 8, 2025

Hoi ​@LM070184 ik zie dat ​@HeidiV je van goed advies heeft gezien, welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag met je mee! Wat Heidi aangeeft klopt inderdaad na zes maanden zijn de betreffende specificaties niet meer op te vragen. Zaak is om deze dan te downloaden voordat de periode is verlopen.

Mocht je nog vragen hebben stel die gerust hoor!