Skip to main content
Beantwoord

Geëmigreerd naar Australië, hoe zeg ik mijn mobiele abonnement op?

• April 6, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik ben verhuisd naar australie en wist niet dat ik vast zat aan een contract, en inprencipe gebruik ik het abbonement helemaal niet.. zou ik het aub kunnen opzeggen en om kunnen zetten naar prepaid

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Daniel2.0 ,

Opzeggen wegens emigratie  kun je hier niet regelen. Je moet daarvoor op deze website zijn: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren

Kan ik mijn nummer behouden?

Op het (online-)formulier kan je aangeven welk mobiele nummer je wilt behouden door het abonnement om te laten zetten naar prepaid.

Andere manieren om je emigratie door te geven

Je kan je emigratie ook doorgeven per brief.
Hiervoor heb je de volgende gegevens nodig:

• een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland

• je klantnummer

• je contactgegevens

Deze gegevens stuur je als bijlage naar:
KPN Klantenservice
t.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 6, 2025

Hallo ​@Daniel2.0 ,

Opzeggen wegens emigratie  kun je hier niet regelen. Je moet daarvoor op deze website zijn: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren

Kan ik mijn nummer behouden?

Op het (online-)formulier kan je aangeven welk mobiele nummer je wilt behouden door het abonnement om te laten zetten naar prepaid.

Andere manieren om je emigratie door te geven

Je kan je emigratie ook doorgeven per brief.
Hiervoor heb je de volgende gegevens nodig:

• een bewijs van uitschrijving bij de gemeente of je arbeidscontract in het buitenland of een verklaring van je studie instelling in het buitenland

• je klantnummer

• je contactgegevens

Deze gegevens stuur je als bijlage naar:
KPN Klantenservice
t.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Daniel2.0, ik zie dat je al naar de juiste pagina op de KPN website bent gestuurd door een mede community lid. Via het formulier kun je ook aangeven dat je graag wenst dat het abonnement wordt omgezet naar een Prepaid.