Skip to main content
Beantwoord

Geen aankoopbon om iPhone 11 te versturen naar Reconnext

• July 22, 2026
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb met kpn contact gehad over de bekende 4g netwerkproblemen van mijn iphone 11. Dit nadat ik al bij de kpn winkel was, nieuwe simkaart gekregen had. Na meerdere keren bellen bleek het duss een bekend defect te zijn(zoals ik nu ook lees in het forum) ik mag de telefoon opsturen naar reconext echter bij het aanmelden voor de verzending wordt om een aankoopbewijs gevraagd. Helaas heb ik die niet meer. Is er een mogelijkheid dat ik de telefoon desondanks kan opsturen? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@asnl1965, goed dat je dit aankaart. 

Hier moet een oplossing voor zijn. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En dan specifiek ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • July 22, 2026

Goedemorgen,

ik heb met kpn contact gehad over de bekende 4g netwerkproblemen van mijn iphone 11. Dit nadat ik al bij de kpn winkel was, nieuwe simkaart gekregen had. Na meerdere keren bellen bleek het duss een bekend defect te zijn(zoals ik nu ook lees in het forum) ik mag de telefoon opsturen naar reconext echter bij het aanmelden voor de verzending wordt om een aankoopbewijs gevraagd. Helaas heb ik die niet meer. Is er een mogelijkheid dat ik de telefoon desondanks kan opsturen? 

Reconext is een drama, begin er niet aan. Heb zelf meegemaakt dat ze mijn telefoon (ook Iphone 11) gewoon lieten liggen en zonder toelichting terugstuurde.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 24, 2026

Hi ​@asnl1965, goed dat je dit aankaart. 

Hier moet een oplossing voor zijn. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En dan specifiek ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Topper
  • July 30, 2026

Probleem is opgelost! 
na lang bellen( dat wel) had ik vontact met reconext en kon ik de telefoon zonder aankoopbon opsturen. 5 dagen later lag er een nieuwe telefoon in de bus!

ik ben exht aangenaam verrast na alle telefoontjes die hierover gepleegd zijn. 

gr. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Erg fijn om te horen, dankjewel voor je terugkoppeling hier.Â