Skip to main content
Beantwoord

Geen abonnementsgegevens beschikbaar in MijnKPN omgeving

• 14 februari 2025
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Zie alleen vragen en oplossingen voor abonneehouders die net een abonnement hebben afgesloten, daar kom ik niet verder mee.

Ik ben al jaren abonnee (tv, telefoon, internet) en ik wil in mijnkpn mijn abonnementsgegevens bekijken.

Dat kan dus niet, ik krijg: Dit is alleen beschikbaar in de MijnKPN app. We zijn hard aan het werk om de oude MijnKPN pagina’s te vernieuwen. Dit doen we stap voor stap. Maar we zijn nog niet aan deze pagina toegekomen. Daarom kan je 'm voor nu alleen in de app bekijken.

Slechte service !

Nou, ik beperk het aantal apps op mijn telefoon, daar heeft de KNP niets te zoeken. 

Hoe kom ik achter mijn abonnementsgegevens, vooral wanneer mijn abonnement afloopt. 

Alvast dank. 

en oh ja, fijn dat er voor vaste klanten ook vaak abonnement-acties zijn (niet dus). 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@familievandenheuvel ik heb zojuist even via de pc mijn gegevens bekeken en sommige gegevens zijn inderdaad alléén beschikbaar via de app op je mobiel.

Als je de MijnKPN-app installeert, doet de app in jouw telefoon verder niets, en als je denkt dat de app zich bepaalde bevoegdheden toe-eigent scjakel je die bevoegdheden gewoon uit. Dat is bij iedere app aanpasbaar. Zo blijf je altijd baas over je eigen mobiel.

Bekijk origineel

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17606 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@familievandenheuvel 

KPN is inderdaad bezig om MijnKPN website te vernieuwen, maar de oude MijnKPN is ook nog beschikbaar.

Ga daarvoor naar https://mijn.kpn.com dan vind je daar ook de abonnementsgegevens.

Dank je wel voor je snelle reactie.

Ik kijk er waarschijnlijk overheen, maar ik kan met geen mogelijkheid de informatie over mijn huidig abonnement vinden.

Wel veel opties om mijn abonnement aan te passen.

en als ik naar Service ga, krijg ik een scherm met icoontjes met bijbehorende opties. 
Ik klik dan op het potlood icoontje met  “abonnement en gegevens wijzigen”, het enige logische daar lijkt de optie “abonnement wijzigen”  en “abonnement verlengen” (maar dat zoek ik niet). 

Bij “abonnement en gegevens wijzigen” kom ik ook nietr verder. 

Ik wil alleen zien wanneer ik het abonnement afgesloten heb en tot wanneer het doorloopt. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8372 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Beste ​@familievandenheuvel ik heb zojuist even via de pc mijn gegevens bekeken en sommige gegevens zijn inderdaad alléén beschikbaar via de app op je mobiel.

Als je de MijnKPN-app installeert, doet de app in jouw telefoon verder niets, en als je denkt dat de app zich bepaalde bevoegdheden toe-eigent scjakel je die bevoegdheden gewoon uit. Dat is bij iedere app aanpasbaar. Zo blijf je altijd baas over je eigen mobiel.

Goedenavond Jan, 

dank je wel voor het uitzoeken.  Dan heb ik waarschijnlijk toch de app nodig. 

Zal daar naar kijken en zeker ook naar de rechten van de app.

Prettig weekend gewenst.

Reageer