Skip to main content
Beantwoord

Geen beloofde gratis SuperWifi geleverd na aangaan contract via deur-aan-deur verkoper

• October 7, 2025
  • 11 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoi,

Een maand geleden is Vincent van jullie bij mij aan de deur geweest om over te stappen van Odido naar KPN, met een mooie actie: korting en een wifi-punt.

Tijdens dat gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik ging verhuizen naar een ander adres. Toen het contract daadwerkelijk inging, woonde ik al op het nieuwe adres. Helaas is dat bij jullie intern niet goed verwerkt, en sindsdien gaat er van alles mis.

Allereerst moest ik zelf het oude abonnement opzeggen, terwijl dit volgens de verkoper door jullie geregeld zou worden. Vervolgens kwam de monteur eindelijk op het juiste adres, maar zonder het beloofde wifi-punt. Dat bleek te komen doordat mijn bestelling intern door jullie was geannuleerd en opnieuw verkeerd is aangemaakt.

Jullie medewerkers geven nu aan dat de oude bestelling niet meer te vinden is, maar ik heb zwart op wit bewijs — het formulier dat ik van de verkoper kreeg — waarop duidelijk staat dat ik korting krijg en een wifi-punt.

Ik ben inmiddels vier telefoongesprekken en een maand verder, zonder enige reactie of oplossing. In de bijlage vind je het contract dat mij is aangeboden. Deze is niet geleverd zoals afgesproken, en dus in gebreke.

Als dit niet op zeer korte termijn wordt opgelost, zal ik het contract ontbinden wegens het niet nakomen van de gemaakte afspraken.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Thijspasman, welkom op de community, hoewel de aanleiding minder leuk is. Jammer dat het niet direct goed is gegaan met de afgesproken SuperWifi punten 😕

Ik zie dat bnh ons online klachtenformulier met je gedeeld heeft, heb je via die weg al een klacht aangemaakt? Het klachtenformulier staat openbaar op onze website, maar het is ons streven om onze klanten te helpen zónder dat onze klachtenafdeling daar bij nodig is. Daarom zou ik zelf graag nog even met je mee willen kijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

11 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 7, 2025

Beste ​@Thijspasman.
Je hebt veel persoonlijke gegevens van jezelf op een openbaar forum geplaatst, inclusief je banknummer. Verwijder dit zo snel mogelijk. Ik heb hier ook een melding van gemaakt bij de moderators.

Het is beter om een klacht in te dienen, want hier op het forum kunnen we je daar niet mee helpen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

ja ik besefte mij later pas dat het onmogelijk is om kpn een mail te sturen super handig in dit geval uiteraard

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 7, 2025

ja ik besefte mij later pas dat het onmogelijk is om kpn een mail te sturen super handig in dit geval uiteraard

Als je mijn link gebruikt voor een klacht, word je meestal binnen drie dagen door de juiste afdeling gebeld. Het gaat vast goedkomen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Hoe heb je dit gevonden het staat nergens duidelijk aangegeven. Bedankt!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 7, 2025

Hoe heb je dit gevonden het staat nergens duidelijk aangegeven

Deze link is inderdaad niet te vinden, gelukkig hebben de vaste forum ondersteuners een linkje die we kunnen uitdelen in dit soort situaties.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

hoe verwijder ik het eerste bericht dan?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 7, 2025

hoe verwijder ik het eerste bericht dan?

Niet, deze kun je laten staan. Je kunt mijn reactie als beste antwoord markeren en dan is het topic afgehandeld.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

oke mijn gegevens zijn er bij mij uit. Bij u ook? maar ik zag net ineens weer het originele bericht staan

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 7, 2025

oke mijn gegevens zijn er bij mij uit. Bij u ook? maar ik zag net ineens weer het originele bericht staan

Ja die zijn weg, ​@Arjan van KPN heeft dit opgepakt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hi ​@Thijspasman, welkom op de community, hoewel de aanleiding minder leuk is. Jammer dat het niet direct goed is gegaan met de afgesproken SuperWifi punten 😕

Ik zie dat bnh ons online klachtenformulier met je gedeeld heeft, heb je via die weg al een klacht aangemaakt? Het klachtenformulier staat openbaar op onze website, maar het is ons streven om onze klanten te helpen zónder dat onze klachtenafdeling daar bij nodig is. Daarom zou ik zelf graag nog even met je mee willen kijken. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 16, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien ​@Thijspasman, maar ben wel erg benieuwd hoe het er nu voor staat met je wifipunten. Heb je er al iets meer over gehoord vanuit onze klantenservice? Of kan ik nog voor je aan de slag?