Bizar dit
Al 2,5 mnd geen bereik ook wordt er geen oplossing geboden sterker nog ik word niet eens teruggebeld.
Het gaat om de Iphone 11 en het geen 4G hebben springt op E.
Ik heb al een dossier van 10 vellen ondertussen maar geen oplossing ook geen tijdelijke oplossing.
Loop tegen een muur het kwalijke vind ik dat er beloften gedaan worden en die worden keer op keer niet nagekomen.Â
Ik heb besloten de maanden juli en aug te storneren en jaaaaaaaa nu komt het nu zien we hoe snel KPN is als het gaat om ten onrechte geld afhandig maken van de gedupeerde klant. Jaaa paar dagen geleden de mnd juli en aug gestorneerd en ja vandaag direct een mail of ik het bedrag even over wil maken.
Het is om te gieren eigenlijk.Â
Als je klant bent behoor je service te krijgen, dit krijg je niet bij KPN sterker nog geen service geen dienst en geen oplossing. En als je dan na 2.5 maand wachten denkt ik ben er nu echt klaar mee en je storneert je mnd waar je geen diensten geleverd hebt gekregen krijg je binnen 2 dagen contact hahhahahh
Â
Enfin, KPN doe lekker wat je wil mijn advocaat is reeds met jullie bezig en maak je borst maar nat want wat jullie doen mag niet. Ga er verder niet op in.
Â
En het leuke is deze mail krijg ik ook nog op mijn verjaardag hieperdepiep Juud is 50 hahhaah
Nou is dit niet leuk wakker worden.
Ik lach er maar om want het is beschamend dat jullie als groot bedrijf zo zwak zijn.Â
Â
Ik wens iedereen een stralende dag,Â
Ik ga vast een andere provider zoeken en de claim is onderweg toedeloe