Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging gekregen van betalingsregeling

• May 21, 2026
  • 12 reacties
  • 70 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een mail gekregen dat mijn mobiele abonnement binnen 5 dagen geblokkeerd zou worden vanwege een openstaand bedrag. Vandaag (dag 4) heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker, volgens mij heette hij John, en hij heeft met mij een betalingsregeling afgesproken van €50 per maand plus mijn normale abonnementskosten.

Alleen heb ik hier geen bevestiging van ontvangen per mail of sms, waardoor ik me zorgen maak dat mijn mobiel morgen alsnog geblokkeerd wordt.

Kan iemand controleren of de betalingsregeling goed in het systeem staat en of de blokkade hiermee is stopgezet?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Stevie123, ik heb even in de administratie gekeken en zie dat je inderdaad gisteren een gesprek hebt gehad met een collega van de klantenservice. Deze collega heeft inderdaad een betalingsregeling in genoteerd. 

Voor meer informatie over de regeling kun je toch het beste nogmaals bellen met de klantenservice, om de details bevestigd te krijgen. 

12 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

Welkom ​@Stevie123.

Heb je al in de MijnKPN app gekeken of daar iets staat bij facturen?

Anders kun je nogmaals de klantenservice bellen om te vragen of alles goed is vastgelegd.

Dit kan helaas niet via het forum.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

Hi ​@bnh, de dag van de blokkade is morgen, dus ik kan morgen wel bellen maar ik denk dat het dan te laat is. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

Hi ​@bnh, de dag van de blokkade is morgen, dus ik kan morgen wel bellen maar ik denk dat het dan te laat is. 

Ja, de klantenservice is nu gesloten, alleen open voor storingen.

Mocht je morgen toch geblokkeerd zijn, laat het hier even weten.

Dan kijkt een moderator mee wat er fout is gegaan, vul in dat geval je profiel in.

Je zou nog even hier kunnen kijken wat voor melding je krijgt als je inlogt:

(als er al een afspraak is gemaakt, zal je een foutmelding krijgen dat er al een betaalafspraak is)

https://www.kpn.com/service/ugs/online-betaalafspraak-maken

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

@bnh Ik krijg geen melding, alleen dat er nog een factuur openstaat en dat ik die direct moet betalen. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

@bnh Ik krijg geen melding, alleen dat er nog een factuur openstaat en dat ik die direct moet betalen. 

En je kan geen regeling treffen ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

@bnh Nope, daar staat geen optie van

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

@bnh Nope, daar staat geen optie van

Ik durf het niet te zeggen, dus ik zal proberen iemand te vragen van KPN of ze even kunnen kijken voor je, maar ik weet niet zeker of die persoon er nog is of hij überhaupt wat kan doen voor je omdat dit normaal echt via de gewone klantenservice moet. Heb je je profiel al ingevuld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

@bnh Yes die heb ik ingevuld

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

@bnh Yes die heb ik ingevuld

Ik heb een melding gemaakt bij het moderatieteam, mocht er iemand zijn en willen kijken, heb je mazzel als er niemand meer is, of als ze er niks mee kunnen, zal je moeten wachten en via de gewone weg alles moeten bewandelen. Volgende keer wat sneller actie ondernemen, niet is niet echt de juiste weg om te bewandelen via het forum.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

@bnh Ik kwam de mail helaas vandaag pas tegen omdat hij in mijn spam terecht was gekomen. Ik check die niet dagelijks omdat daar normaal alleen reclame/spam in staat. Zodra ik het zag heb ik direct telefonisch contact opgenomen en geprobeerd een betalingsregeling te treffen. Ik wacht nu vooral op bevestiging daarvan.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Hallo ​@Stevie123 ,

Als je gisteren met een KPN-medewerker telefonisch een betalingsregeling hebt afgesproken, dan mag je er vanuit gaan dat dit geregeld is. 

Maar je kunt uiteraard altijd telefonisch dit nog een keer navragen bij de klantenservice.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Stevie123, ik heb even in de administratie gekeken en zie dat je inderdaad gisteren een gesprek hebt gehad met een collega van de klantenservice. Deze collega heeft inderdaad een betalingsregeling in genoteerd. 

Voor meer informatie over de regeling kun je toch het beste nogmaals bellen met de klantenservice, om de details bevestigd te krijgen.