Skip to main content
Vraag

Geen bevestiging of eindfactuur ontvangen na overstap van KPN naar Ziggo

  • June 26, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben per 19 juni overgestapt naar Ziggo. Zij hebben de overstap geregeld. Volgens hun is dit allemaal goed gegaan. Maar ik heb van KPN geen mail of eindfactuur ontvangen. Is dit dan wel goed doorgekomen?

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@Agh4life heb je de overstap gedaan n.a.v. de mail over de nieuwe voorwaarden?

Dan moet je een mail over de overstap hebben gehad op het moment dat je je bij Ziggo aanmeldde.

KIjk anders ook eens in MijnKPN,daar moet ook e.e.a. staan over het stoppen van het abo.

De factuur c.q. facturen komen nog, je bent pas een paar dagen geleden overgestapt.

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 26, 2026

Beste ​@Agh4life heb je de overstap gedaan n.a.v. de mail over de nieuwe voorwaarden?

Dan moet je een mail over de overstap hebben gehad op het moment dat je je bij Ziggo aanmeldde.

KIjk anders ook eens in MijnKPN,daar moet ook e.e.a. staan over het stoppen van het abo.

De factuur c.q. facturen komen nog, je bent pas een paar dagen geleden overgestapt.

 

Ik heb een mail gehad van KPN. Maar daarna ook een mail waarin staat dat het geannuleerd werd.  Ziggo had het per ongeluk 2x aangevraagd dus is er 1 geannuleerd. Ik denk zelf dat het daar dus mis is gegaan. Bij mijn KPN staat niks over een opzegging. Het mobiele nummer en de extra's zijn al wel stopgezet. Die heb ik zelf opgezegdÂ