Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging van installatieafspraak ontvangen

• January 26, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo KPN Community,

Binnenkort gaan wij bij ons thuis overstappen op KPN. Ik heb daarvoor de installatieafspraak een paar dagen geleden gemaakt. Deze stond voor 20 februari in de middag. Ik heb alle gegevens gedubbelcheckt en er stond dat de afspraak succesvol was gemaakt. Echter stond er ook dat ik een bevestigingsmail zou ontvangen, maar die heb ik een paar dagen later nog steeds niet, ook niet in de spam map (ik heb gewoon een Gmail adres).

Ik twijfel nu dus of er op 20 februari wel een monteur komt. 😬 Wat kan ik het beste doen?

-Benjamin

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@BenjiCoop 

Welkom op de community van KPN.

Normaal gesproken krijg je inderdaad een bevestiging per mail, van de gemaakte afspraak met de installatiemonteur, maar die heb je tot op heden nog niet ontvangen.

Het kan zijn, dat er iets in het systeem is fout gegaan waardoor er mogelijk geen afspraak is gemaakt.

Ik raad je daarom ook aan, om even telefonisch in contact te treden met de klantenservice van KPN.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan nagaan of de afspraak van 20 februari 2025 wel goed in het systeem staat.
Zo niet, dan kan de medewerker alsnog een afspraak voor je inplannen voor een installatiemonteur.

Telefoonnummer: 0800-0402

Ook kun je een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op het moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@BenjiCoop 

Welkom op de community van KPN.

Normaal gesproken krijg je inderdaad een bevestiging per mail, van de gemaakte afspraak met de installatiemonteur, maar die heb je tot op heden nog niet ontvangen.

Het kan zijn, dat er iets in het systeem is fout gegaan waardoor er mogelijk geen afspraak is gemaakt.

Ik raad je daarom ook aan, om even telefonisch in contact te treden met de klantenservice van KPN.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan nagaan of de afspraak van 20 februari 2025 wel goed in het systeem staat.
Zo niet, dan kan de medewerker alsnog een afspraak voor je inplannen voor een installatiemonteur.

Telefoonnummer: 0800-0402

Ook kun je een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op het moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

We hebben contact opgenomen met de klantenservice en de installatieafspraak stond inderdaad niet in het systeem. Als het goed is staat er nu een afspraak in het systeem, waar we wel een bevestiging van hebben ontvangen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@BenjiCoop 

Goed dat je hebt gebeld met de klantenservice van KPN.
Mijn gevoel had dus gelijk, dat er helemaal geen monteur afspraak in het systeem stond, ook omdat je geen bevestiging had ontvangen.

Maar gelukkig is dit met één telefoontje voor je opgelost.