Skip to main content
Beantwoord

Geen coulance mogelijk na mislopen nieuwe actie Samsung S25 Ultra

• April 9, 2025
  • 5 reacties
  • 185 keer bekeken

Goedemorgen,

Zondag 6 april een nieuwe Samsung s25 Ultra besteld inclusief een 2 jarig abonnement.

Op maandag 7 april begint de KPN met een nieuwe actie, bij bestelling van S25 Ultra ontvang je ook een Chromebook. Gebeld met de KPN, deze geef aan, dat het heel jammer is, maar ik geen beroep kan doen om in aanmerking te komen voor het cadeau.

Enige coulance als vaste klant is er niet, ik kan uiteraard alles gewoon terug sturen en de bestelling annuleren er weer terug gaan naar  Odido. Wat adviseren jullie?

.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Zorrofox 

Het is geen actie van KPN maar van Samsung. Het is dus Samsung die de voorwaarden bepaalt en (strikt) handhaaft. Het maakt niet uit bij welke provider en je kan het toestel ook los aanschaffen bij Mediamarkt, Coolblue o.i.d.

Zie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BKTH6QBYQ4J9X

Ontvang tijdelijk de Chromebook Go bij aankoop van een Galaxy S25 Series, Z Flip6 of Z Fold6.
Aanschafperiode: 07-04-2025 t/m 05-05-2025

Heb je het toestel al ontvangen? Kijk eens op de toestelfactuur die je van KPN krijgt. Vaak staat daar een andere (iets latere) factuurdatum op, waardoor je wellicht wel in aanmerking komt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 9, 2025

Hoi ​@Zorrofox 
Je kunt de bestelling binnen 14 dagen annuleren, dat recht heb je.
Maar dan duurt het wel even eer je weer een nieuwe bestelling kunt doen en dan heb je kans dat er weer een andere aanbieding is.

• April 9, 2025

Wij adviseren niks. Je moet zelf bepalen wat je wilt. Je kunt alles annuleren en weer proberen opnieuw te bestellen. Hoe dat dan bij Odido gaat weet ik niet. Of je even terug kan en daarna opnieuw naar KPN kan, geen idee eigenlijk.

Maar dat zal sowieso denk ik niet op dezelfde dag lukken. Ik vrees dat je een paar dagen moet wachten. Of wel langer zelfs. En dan is de actie misschien weer voorbij.

Ik schrijf het wel eens vaker: nadat je bestelt hebt moet je gewoon niet meer op de site kijken. Doe dat gewoon niet. Want er is later bijna altijd een mooiere actie. Je zit je eigen helemaal gek te maken op zo'n manier. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 9, 2025

Hallo ​@Zorrofox 

Het is geen actie van KPN maar van Samsung. Het is dus Samsung die de voorwaarden bepaalt en (strikt) handhaaft. Het maakt niet uit bij welke provider en je kan het toestel ook los aanschaffen bij Mediamarkt, Coolblue o.i.d.

Zie: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BKTH6QBYQ4J9X

Ontvang tijdelijk de Chromebook Go bij aankoop van een Galaxy S25 Series, Z Flip6 of Z Fold6.
Aanschafperiode: 07-04-2025 t/m 05-05-2025

Heb je het toestel al ontvangen? Kijk eens op de toestelfactuur die je van KPN krijgt. Vaak staat daar een andere (iets latere) factuurdatum op, waardoor je wellicht wel in aanmerking komt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2025

Goedemorgen. 

Heel erg bedankt voor je antwoord.  De factuur datum was inderdaad op 7 april. De aanvraag aan Samsung is ook inmiddels goedgekeurd. 

Nogmaals bedankt 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 15, 2025

Goed nieuws ​@Zorrofox , graag gedaan.

Meestal gaat het fout aan het eind van een actieperiode, waarbij de factuurdatum net een dag te laat uitkomt. Bij jou was het echter een gunstige dag later 😉.