internet/tv contract KPN loopt nog 8 maanden. Huis verkocht, tijdelijk adres bij familie die bij Ziggo zijn aangesloten. Vanaf februari 2025 opzeg procedure gevolgd. KPN afdeling opzeggen vraagt BRP inschrijving nieuwe gemeente. geregeld, ingezonden. Geen reactie. 24-3 gebeld met 0800-0402, die meermalen info bij hun afdeling opzeggen vraagt, en uiteindelijk het antwoord geeft dat ik een contract heb en 265,51 over moet maken als boete voor opzeggen contract. Waarom KPN mensen de moeite laat doen dit hele traject te doorlopen, zonder gewoon te zeggen dat men geen coulance gaat toepassen in deze situaties snap ik niet. Dit had mij de moeite, tijd, en boosheid bespaart die ik nu ervaar over deze manier van behandelen klanten. Ik hoop dat er meer bekendheid gegeven gaat worden aan het feit dat mensen gewoon geen contracten voor langere tijd moeten afsluiten maar zoveel mogelijk maandelijks opzegbaar moeten pakken, omdat het je anders altijd geld gaat kosten. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf KPN. Contract op laten zeggen , rekening gestorneerd, wachten is nu op de deurwaarder.
een teleurgestelde Nederlander.