Skip to main content
Beantwoord

Geen creditnota ontvangen, alleen een hoge rekening

• July 7, 2025
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb recht op een creditnota, maar ik krijg alleen maar een rekening voor een idioot hoog bedrag. Creditnota ho maar! Wanneer gaat er iets aan gedaan worden!?!

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Gerard 953 

Welkom op de community van KPN.

Hierover kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Deze kun je bereiken via: 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag facturatie.

Een medewerker kan jouw dan precies vertellen hij het nu zit met die creditnota, en wanneer deze wordt verwerkt.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gerard 953 

Welkom op de community van KPN.

Hierover kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN.
Deze kun je bereiken via: 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag facturatie.

Een medewerker kan jouw dan precies vertellen hij het nu zit met die creditnota, en wanneer deze wordt verwerkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Daar kom ik niet mee verder, ik woon in het buitenland en heb geen Nederlands telefoonnummer meer. Ik kan niet teruggebeld worden om die reden en 0800 nummers zijn vanuit het buitenland niet bereikbaar. Daarom probeer ik het langs deze weg.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gerard 953 

Bedankt voor je terugkoppeling.
Ik wist natuurlijk niet dat je in het buitenland woonachtig bent, aangezien je dit niet vermelde hebt binnen je vraag op de community.

Vanuit het buitenland kun je de klantenservice bereiken op de volgende wijze:

• Vaste telefoon : 0031-612001200
  • Mobiel : +316-12001200 

Via de community kunnen we je helaas niet helpen rondom de facturatie en toegezegde creditnota’s.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Dank voor uw reactie, is het ook mogelijk om de klantenservice via email of whatsapp te bereiken? Het is schier ondoenlijk om vanuit Zuid-Oost Azië naar Nederland te bellen.

• July 7, 2025

Dank voor uw reactie, is het ook mogelijk om de klantenservice via email of whatsapp te bereiken? Het is schier ondoenlijk om vanuit Zuid-Oost Azië naar Nederland te bellen.

Nee. Je kunt wel via een persoonlijk bericht op Twitter, Facebook of Instagram rechtstreeks contact hebben met KPN. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gerard 953 

Helaas, is KPN niet per e-mail te bereiken, en ook maakt KPN geen gebruik van Whatsapp.
Wel kun je een privé bericht sturen via:

Instagram zoals mede community lid ​@Marlon92 schreef in haar reactie, heeft KPN ook niet!!

Dus je kunt bellen of een privé bericht sturen via Facebook of X.