Skip to main content
Vraag

Geen garantiebewijs gekregen voor de JBL Partybox 310

• April 29, 2026
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb afgelopen week de JBL PartyBox 310 binnen gekregen vanwege de actie bij KPN.

Garantiebewijs zou meegeleverd worden in de doos maar helaas geen garantiebewijs in de doos.

Ik heb dezelfde dag met de KPN klantenservice gebeld en de medewerker heeft mij doorverwezen naar sidekix, daar hetzelfde verhaal verteld en ze zouden gaan kijken of ze het konden naleveren. Vandaag terug gebeld en blijkt niet mogelijk, ik zou zelf contact op moeten nemen met JBL aangezien het direct vanuit daar geleverd wordt.

Nou, vandaag contact gehad met JBL maar zeggen niks te kunnen betekenen omdat de oorspronkelijke koper hiervoor contact op moet nemen, klinkt ook logisch anders kan iedereen gegevens opvragen.

Dus wordt van kastje naar de muur gestuurd en weet het nu ook niet meer 😅 

Iemand hier die mij hiermee kan helpen? Zou toch graag graag het garantiebewijs willen mocht de speaker defect raken.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 30, 2026

Vandaag nog eens contact gehad met sidekix, aangegeven dat JBL niks voor me kan betekenen maar medewerker geeft aan dat zij ook niks kan betekenen voor mij papieren zitten in de doos en that's it. Zou zo geleverd worden bij hun, dat ik aangeef dat er geen garantiebewijs geleverd is boeit niet blijkbaar want zit echt in de doos volgens de medewerker is geen andere optie.

Echt heel vermoeiend dit.