Skip to main content
Vraag

Geen gratis Chromebook ondanks toezeggingen KPN en ellenlang gesteggel met Samsung

• May 23, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik voldeed aan alle voorwaarden om een gratis Chromebook Go te ontvangen, de KPN medewerker die mijn bestelling noteerde, verzekerde mij ervan dat de besteldatum bindend is voor de Promotieactie!

Ik bestelde de S25 Ultra d.d.28-04-2025, doch de leverdatum is 09-05-2025. het verkoopgesprek vond plaats d.d. 28-04-2025 12:25 uur en duurde 53 min. en 54 sec. dit gesprek is opgenomen ter verbetering van klantvriendelijkheid. Dus.......daarin kan men constateren dat de medewerker mij vertelde dat de besteldatum doorslaggevend is om in aanmerking te komen voor de Gratis Notebook en NIET de leverdatum.

Ellenlange whattsap berichten met Samsung klantenservice met alle bewijzen en tig telefoontjes met KPN klantenservice verder, blijft SAMSUNG  volharden in het feit dat ik een aankoopnota met de aankoopdatum MOET overleggen. KPN klantenservice beloofde me 19-04-2025 13:06 uur + 16:14 uur een email te sturen met de uitleg, want men vond ook dat ik err recht op had, doch ik wacht tevergeefs ! Graag re- actie AUB binnen 2 weken, anders ga ik andere stappen ondernemen.

Met vriendelijke groeten, een tot dan toe tevreden KPN klant met TV en Internet en 2 Mobiel abonnementen.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 23, 2025

Beste ​@Miekske5 zie onderstaande link om een originele aankoopfactuur op te vragen:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 26, 2025

Hoi ​@Miekske5 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

De besteldatum is ook leidend dus ik verwacht dat dit allemaal nog goed moet komen hoor!

Beste ​@Miekske5 zie onderstaande link om een originele aankoopfactuur op te vragen:

Heb je hier nog naar kunnen kijken en is het je aan de hand van deze informatie gelukt om de originele aankoopfactuur op te vragen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Dankzij Conny van KPN,  zal ik toch gratis het chromebook bij de Samsung Galaxy S 25 ontvangen!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 25, 2025

Dat is heel erg fijn om te lezen ​@Miekske5 en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen laten weten :)

Alvast veel plezier toegewenst met je Chromebook!