Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en TV, maar moet toch factuur over die periode betalen

• January 7, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste,

Ik heb sinds 17 december geen tv en internet maar moet wel mijn factuur betalen hoe zit dat?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Enru heb je opgezegd per 17 december of heb je een storing sinds 17 december?

Indien het eerste, dan volgen er nog 1 of 2 slotfacturen omdat je de abokosten vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf.

Ga s.v.p. niet storneren want dan kom je pas echt in de problemen.

Indien het 2e kun je als de storing opgelost is een vergoeding vragen voor de periode waarin je geen werkende diensten had.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 7, 2025

Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen.

Het forum is een klanten helpen klanten forum.😉

Een moderater kijkt mee en helpt ook, maar kan via het forum dacht ik niet helpen in dit geval. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Beste ​@Enru heb je opgezegd per 17 december of heb je een storing sinds 17 december?

Indien het eerste, dan volgen er nog 1 of 2 slotfacturen omdat je de abokosten vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf.

Ga s.v.p. niet storneren want dan kom je pas echt in de problemen.

Indien het 2e kun je als de storing opgelost is een vergoeding vragen voor de periode waarin je geen werkende diensten had.

Succes.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 10, 2025

Hoi ​@Enru .

Wat vervelend dat je al sinds 17 december zonder tv en internet zit, terwijl je wel je factuur moet betalen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is.

Ik sluit me volledig aan bij wat ​@JanD  schrijft.   

Wat ook heel belangrijk is, is dat je een bevestiging van je opheffing/annulering hebt ontvangen. De datum die daarin genoemd wordt is leidend!