Ben nu ruim 51 jaar bij KPN. Vraag op black friday om een leuke korting. Hebben ze niet, alleen als ik 2 jaar verleng. (En dan zelfs nog een karige aanbieding) Zelfde dag belt mijn schoonzoon en die krijgt redelijk leuke kortingen. Dat vind ik NIET leuk. Zit toch te denken dan aan Ziggo. Die heeft hele leuke kortingen. KPN ook (als je maar nieuwe klant wordt). Ik ben teleurgesteld!
51 jaar bij KPN geeft je geen recht op extra korting. Neem contact op met de telefonische klantenservice om te bespreken wat er mogelijk is. En het is toch logisch dat je alleen korting krijgt als je een nieuw contract sluit.
Als je 51 jaar bij Ziggo zit krijg je ook geen korting. Succes met je overstap.
Ja, Ziggo heeft leuke kortingen.. als je maar nieuwe klant word.
Dit werkt al jaren zo en is bij elke provider zo.
Je betaald voor een dienst die je als het goed is bevalt, en ooit zelf voor gekozen hebt.
De vraag is dan, gaat het je om een korting, of een goed product?
Als je niet van plan was om weg te gaan, is die korting voor een maanden toch mooi meegenomen? Die gratis tv’s en spelcomputers kunnen we nu eenmaal niet aan en nieuwe, en bestaande klanten gaan weggeven. Dat zou een dure bedoeling worden.
Wat denk je bij Ziggo te krijgen als je al klant bent?
Hallo
Een korting is leuk, maar zo’n korting is altijd maar tijdelijk. Je kunt meer besparen door regelmatig jouw abonnement aan te passen naar de nieuwste voorwaarden.
Doe je dat niet, dan wordt het abonnement elk jaar duurder als gevolg van de inflatiecorrectie.
Maar ik heb een tip voor jou waardoor je per vandaag flink kunt besparen.
Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement bij KPN blijvend goedkoper maken door jouw abonnement op een andere manier te verlengen.
Dat kan via internet via deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht. Check goed de verschillen met jouw huidige abonnement:
Hoi
“Bel even met de klantenservice” lees ik hier dan. Dooddoener. Dat heb ik dus gedaan, met 0 op hent rekest….
Bijzonder jammer!
Ik heb wel degelijk met de klantenservice gebeld. De eerste aan de lijn kon 6 maanden 7,50 korting geven bij 1 jaar, (maar mijn schoonzoon kreeg daarna nog 3 maanden 5,00 korting,) maar zou mij doorverbinden met iemand die meer voor me kon doen. Nou niet dus die gaf alleen bij 2 jaar 6 maanden 7,50 korting en bij 1 jaar 3 maanden 5 euro. Die klantenservice van jullie is echt waardeloos. Lang in de wachtrij en dan mag je je gelukkig prijzen als je die persoon ook nog kan verstaan, want dat ontbreekt er ook nog wel eens aan. En dan krijgen verschillende mensen verschillende aanbiedingen. Dat lijstje heb ik niets aan, ben 77 jaar en snap niet wat wat is allemaal. Straks bestel ik het verkeerde en heb ik weer een probleem. Helaas.
Dat lijstje heb ik niets aan, ben 77 jaar en snap niet wat wat is allemaal. Straks bestel ik het verkeerde en heb ik weer een probleem. Helaas.
Klik op deze link:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
En dan zie je vanzelf wat allemaal mogelijk is. Uiteindelijk moet je daarna pas akkoord geven. Door het klikken op deze link is niet meteen jouw abonnement aangepast. Dat schema had ik alleen geplaatst om te helpen als vergelijking met jouw oude abonnementsvorm.
Nou ik ga nog 1 keer kijken en anders geef ik het op. Bedankt voor de moeite
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.