Skip to main content
Vraag

Geen korting voor trouwe klant bij aanpassen abonnement

goedemorgen,

sinds een tijd geleden ervaarde ik enige problemen met de TV-ontvangers, hiervoor contact op genomen met KPN klantenservice en gezamenlijk het gehele pakket bekeken en aangepast omdat mijn apparatuur verouderd was.

ben zeer vriendelijk en prettig geholpen door de meneer en mijn vragen werden correct beantwoord.

alleen steekt mij wel 1 ding, ik ben al meer dan 10jaar klant bij KPN en heb in al die jaren geen kortingen of iets mogen ontvangen, netjes elke maand betaald voor abonnement.

ik vindt het dan ook heel spijtig dat KPN niets voor bestaande klanten doet, en dat ik voor 2 Super Wifi modules dan ook nog extra moet betalen. Waarom??

je kunt beter elk jaar een nieuw abonnement afsluiten om je voordeel te krijgen.

mijn advies aan KPN creëer iets met een beloning/korting voor je vaste abonnees.

graag hoor ik van u wat jullie voor mij kunnen betekenen.

met vriendelijke groet,

Johan

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8363 reacties
  • 26 maart 2025

Beste ​@Johan voort KPN doet regelmatig iets voor bestaande klanten.

Als je contractvrij bent kun je verlengen met een aanbieding.

KPN stuurt maandelijks nieuwsbrieven met actie van de maand voor bestaande klanten.

Zie ook MijnKPN onderin ‘voor jou’.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 maart 2025

Beste Jan,

ik ben al 10 Jaar contract vrij en ontvang de nieuwsbrieven, bij het overstappen/afsluiten kon er door KPN geen actie, kortingen ect. gegeven worden. mijn wifi versterkers waren verouderd en om een goed signaal te behouden werd mij aangeraden deze te vervangen, wat natuurlijk na 6/7 jaar volkomen logisch is.

in deze Doet KPN niets om je tegemoet te komen en mag je voor beide Super Wifi versterkers extra betalen. dat vindt ik geen service!!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8363 reacties
  • 26 maart 2025

Beste ​@Johan voort zie onderstaande link voor een verlengingsaambod:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

beste ​@JanD ,

het contract heb ik online telefonisch afgesloten, gaat mij er om dat de huidige apparatuur vervangen moet worden i.v.m. veroudering en dat je voor sommige apparatuur moet betalen.

ik verwacht dan een van uit KPN een tegemoetkomen of stukje service omdat je al jaren klant bent bij hen.

de klantenservice persoon vertelde mij dat het aantrekkelijker is om jaarlijks op te zeggen en opnieuw af te sluiten dan krijg je wel alle kortingen, promoties of TV reclame kortingen.

ik ben ook heel benieuwd of er iemand die werkzaam is bij ​KPN de moeite neemt om contact hier over met mij op te zoeken en mogelijk uit te leggen.

ik zie dit soort forums het zelfde als wat op sociaal media gebeurd.

• 3329 reacties
  • 27 maart 2025
Johan voort schreef:

de klantenservice persoon vertelde mij dat het aantrekkelijker is om jaarlijks op te zeggen en opnieuw af te sluiten dan krijg je wel alle kortingen, promoties of TV reclame kortingen.

Alleen dan moet je dat "opnieuw afsluiten" wel ieder jaar bij een andere provider doen. Want bij KPN opzeggen en meteen weer afsluiten kan niet eens.

• 3329 reacties
  • 27 maart 2025
Johan voort schreef:

ik ben ook heel benieuwd of er iemand die werkzaam is bij ​KPN de moeite neemt om contact hier over met mij op te zoeken en mogelijk uit te leggen.

Je hebt toch al contact gehad met een KPN medewerker? Je weet nu toch hoe het werkt?

KPN is een commercieel bedrijf met als doel om te verdienen aan jouw. Ze gaan jouw geen kortingen en cadeautjes geven als dat niet nodig is. Dat is vanuit KPN gezien geldverspilling. 

Als jij korting wilt, dan moet je gewoon overstappen. Dan krijg je bij de andere provider welkomskorting. En nieuwe apparatuur. 

Gertjan Woudenberg
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Ik vind het altijd een kromme redenering om te denken dat je recht op korting hebt omdat je al geruime tijd een produkt afneemt.

Als je al 10 jaar stroom en gas van Eneco koopt, al 10 jaar bij Jumbo shopt, al 10 jaar bij Shell tankt en al 10 jaar bij dezelfde zorgverzekeraar zit krijg je toch ook geen korting. Waarom zou KPN dan wel korting moeten geven ​@Johan voort  ? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

​

Daar ben ik het niet mee eens ​@Gertjan Woudenberg , mijn gas en licht leverancier, maar ook waar ik tank hebben ook klanten kortingen afhankelijk het aantal jaren / aantal keren tankt, zelfs de supermarkt hebben persoonlijke kortingen

dat lzijn wel redenen om terug te komen of te blijven.

• 368 reacties
  • 27 maart 2025
JanD schreef:

Beste ​@Johan voort zie onderstaande link voor een verlengingsaambod:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

Beste ​@JanD, deze link geeft geen verlengingsaanbod (meer). 

• 3329 reacties
  • 27 maart 2025
Johan voort schreef:

​

Daar ben ik het niet mee eens ​@Gertjan Woudenberg , mijn gas en licht leverancier, maar ook waar ik tank hebben ook klanten kortingen afhankelijk het aantal jaren / aantal keren tankt, zelfs de supermarkt hebben persoonlijke kortingen

dat lzijn wel redenen om terug te komen of te blijven.

En het is allemaal gerommeld in de marge. Ze verhogen eerst de prijs iets en ze geven je daarna iets korting. Je betaald het gewoon zelf. Je bent niets goedkoper uit dan de gemiddelde klant. Je houd jezelf voor de gek.

Reageer