Skip to main content
Beantwoord

Geen KPN op nieuw adres, hoe zet ik streamingsdiensten over?

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemiddag, ik ga verhuizen en op mijn nieuwe adres is KPN op dit moment nog niet beschikbaar. Ik moet daarom overstappen naar een andere provider.

Via KPN heb ik Netflix en Videoland. Bij Netflix kon ik de betaalwijze aanpassen, ik neem aan dat ik dat snel terug zie in MijnKPN. Klopt dit?

Ook heb ik videoland, alleen kan ik de betaalwijze niet aanpassen. Betekend dit dat ik hem via KPN moet uitzetten en via Videoland zelf opnieuw een abonnement afsluit?

Beste antwoord door Marlon92

Bij KPN alles opzeggen. Bij de streamingsdiensten blijft je account gewoon bestaan. Alleen je kan geen films meer kijken. En bij Spotify kan je nog wel luisteren, maar je krijgt heel veel reclame te horen. Als je dan via de website inlogt bij de verschillende streamingsdiensten, dan krijg je vanzelf te zien hoe je moet betalen. Dat hebben ze allemaal heel gebruiksvriendelijk georganiseerd. 

3 reacties

• Antwoord
  • October 9, 2025

Bij KPN alles opzeggen. Bij de streamingsdiensten blijft je account gewoon bestaan. Alleen je kan geen films meer kijken. En bij Spotify kan je nog wel luisteren, maar je krijgt heel veel reclame te horen. Als je dan via de website inlogt bij de verschillende streamingsdiensten, dan krijg je vanzelf te zien hoe je moet betalen. Dat hebben ze allemaal heel gebruiksvriendelijk georganiseerd. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Routertje en welkom bij de KPN Community! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. 😄

Wat Marlon aangeeft klopt. Je kunt alles gewoon opzeggen, of de betaalwijze aanpassen (bij Videoland bijvoorbeeld). Een nieuw account aanmaken hoeft niet! 

Veel succes met het verhuizen alvast. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Top, dank jullie wel. Dat is mij dat duidelijk, eigenlijk simpeler dan ik dacht 😀