Skip to main content

Geen reactie van KPN na opzegging abonnement

• July 17, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

G Okken
Nieuwkomer

Klantnummer ********** . Per mail heb ik mijn contract beeindigt op 04-06-2025. Kennelijk waren de gegevens niet volledig ingevuld, maar dit heeft NIET teruggekoppeld. Die verantwoordelijkheid geen bericht te doen ligt bij KPN, niet bij mij. Nu een maand later heb ik het nogmaals opgezegd, maar dan wel 1 maand later. KPN is in gebreke gebleven om contact met mij op te nemen. Ik heb de laatste betaling daarom gestorneerd. 17-07-2025 heeft een medewerker mij gebeld, maar toen ik dit onderwerp aanhaalde heeft mevrouw de verbinding verbroken, dat werd te moeilijk, zeer onbeschoft om zomaar een gesprek te beeindigen! Hoezo klantvriendelijk?  Ik heb de laatste betaling daarom gestorneerd, KPN wil niet luisteren, ze hebben geen e-mail adres en per telefoon hangen ze zelf op. Tja, dan houdt het op.

Admin: gegevens verborgen ivm de privacy

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 17, 2025

Bij het opzeggen is de abonnementhouder verantwoordelijk voor het correct opzeggen van het abonnement. U heeft blijkbaar niet alle informatie gegeven. Dit is uw verantwoordelijkheid. Eventuele kosten die het storneren met zich meebrengt zijn terecht. Ik raad u aan om de rekening alsnog te betalen. Overigens is kpn niet per mail bereikbaar.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@G Okken wat een lastige situatie. Om een online opzegging te mogen verwerken dient het betreffende formulier inderdaad volledig te zijn ingevuld anders mogen ze niet verwerkt worden vrees ik. 

Ik heb als moderator niet de bevoegdheid om abonnenten te ontbinden. Mijn advies is om toch even weer telefonisch contact te zoeken met de klantenservice om dit te overleggen. Wanneer er zonder tussenkomst de betaling wordt gestorneerd zal er namelijk geautomatiseerd een incassoproces volgen.

Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.