Skip to main content
Beantwoord

Geen retouradres en geen streepjescode voor terugsturen TV-ontvangers

• July 25, 2025
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Martje100
Topper

goededag ik wil 2 tv ontvangers terugsturen maar heb geen streepjescode en geen adres waaar het naar toe moet.

wat moet ik nu doen

groet van martin

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Martje100 ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Meer informatie:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hallo ​@Martje100 ,

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Meer informatie:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Martje100. Welkom op de community! Noordzee heeft hierboven al een heel duidelijk en uitgebreid antwoord gegeven, waarvoor dank!

Is het inmiddels gelukt om de tv-ontvangers terug te sturen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 11, 2025

Hallo ​@Martje100 ,

KPN
Antwoordnummer 10119

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Meer informatie:

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dadministratief%2D141/apparatuur%2Dterugsturen%2Dnaar%2Dkpn%2D562433

@Martje100 

Is het zo gelukt?