Skip to main content
Vraag

Geen update meldingen meer van KPN, wat gaat er mis?

• March 25, 2026
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Vorig jaar altijd op de hoogte gehouden door KPN inzake updates van mijn producten die ik afneem van de KPN. Dit jaar tot op heden geen berichten ontvangen over eventuele updates. Zelfs  geabonneerd volgens het systeem, maar er gebeurt niets. Email adres is niet veranderd!

Wat doe ik verkeerd? 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 25, 2026

Beste ​@Rynomano jij doet niets verkeerd.

De storing is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.

• Auteur
  • Topper
  • March 25, 2026

Ok. Dank voor deze info 

• Deelnemer
  • March 25, 2026

Ik heb ook al een hele tijd geen berichten ontvangen over nieuwe updates. Opnieuw geabonneerd ,  maar dit werkt ook niet 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hallo ​@Rynomano

Je doet hier echt niets verkeerd, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Aan onze kant is er helaas iets gewijzigd in het platform, waardoor e-mailnotificaties over Product Updates op dit moment niet worden verstuurd. Dat is natuurlijk extra vervelend, zeker omdat je aangeeft dat je wel bent geabonneerd en je e-mailadres niet is veranderd.

We begrijpen dat dit onhandig is en hebben het issue bij ons in beeld. Afmelden en opnieuw abonneren lost het inderdaad ook niet op, ​@lavendel2 😓.

Er wordt achter de schermen aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra alles weer naar behoren werkt, laten we dat ook in dit topic weten. Excuses voor het ongemak! 

• Auteur
  • Topper
  • March 26, 2026

Ok. Dank voor de info.🙂