Skip to main content
Vraag

Geen update over welkomstcadeau Philips 55" Ambilight – bestelling eind januari

• April 15, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo,

Bij mijn bestelling eind januari is bevestigd dat er een 55 inch Philips Ambilight tv als welkomstcadeau bij zit. Mijn abonnement is op 31 maart actief geworden en de 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels voorbij.

Ik heb echter nog helemaal geen bevestiging, registratie of update ontvangen over de levering van de tv. Volgens de voorwaarden zou deze normaal gesproken kort na de bedenktijd verzonden moeten worden.

Daarnaast maak ik me zorgen door de vele berichten van andere klanten over foutieve registraties en vertraagde leveringen bij deze actie. Ik wil graag zeker weten dat mijn cadeau correct geregistreerd staat en dat het om het juiste model gaat dat bij mijn bestelling hoort.

Kunnen jullie dit controleren en aangeven wanneer de levering wordt verwacht?

Alvast bedankt.

Leroy de Jong

Admin: dubbele topics samengevoegd

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2026

Hallo,

Bij mijn bestelling eind januari is bevestigd dat er een 55 inch Philips Ambilight tv als welkomstcadeau bij zit. Mijn abonnement is op 31 maart actief geworden en de 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels voorbij.

Ik heb echter nog helemaal geen bevestiging, registratie of update ontvangen over de levering van de tv. Volgens de voorwaarden zou deze normaal gesproken kort na de bedenktijd verzonden moeten worden.

Daarnaast maak ik me zorgen door de vele berichten van andere klanten over foutieve registraties en vertraagde leveringen bij deze actie. Ik wil graag zeker weten dat mijn cadeau correct geregistreerd staat en dat het om het juiste model gaat dat bij mijn bestelling hoort.

Kunnen jullie dit controleren en aangeven wanneer de levering wordt verwacht?

Alvast bedankt.

Leroy de Jong

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 15, 2026

Hoi ​@LEROYDEJONG ,
Er zijn wat dingen gaande rondom deze televisie, check ook 

en deze link bij Radar: https://radar.avrotros.nl/artikel/kpn-levert-andere-televisie-dan-waar-ze-mee-adverteren-ik-voel-me-bedonderd-62487

Het belangrijkste is in het bericht op de community te lezen:

Voor klanten die zich nog niet hebben gemeld, nu in dit topic belanden en een oplossing nodig hebben:

Op dit moment is het niet nodig om zelf actie te ondernemen.
Er wordt proactief contact opgenomen met alle klanten die een ander model hebben ontvangen. Deze worden omgeruild, zodat de afhandeling voor iedereen gelijk verloopt. 

We vragen hierbij wel om jullie geduld; de oplossing kost wat tijd, maar we zorgen ervoor dat dit voor iedereen correct en zo snel mogelijk wordt afgehandeld.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 15, 2026

Hoi ​@LEROYDEJONG  ik zie dat je dit onderwerp meerdere malen hebt aangemaakt.

Het is het beste als je het op één plek houdt, volg deze link: 

Admin: meeverplaatst

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@LEROYDEJONG. Welkom op de KPN Community! Je hebt gelijk dat normaal gesproken je kort na de 14 dagen bedenktijd een bericht hoort te krijgen met een Track and Trace code waar je welkomstcadeau blijft. 

In dit geval geef je aan dat het hier gaat om een Philips Ambilight tv. Gaat het ook om een QLED Model PUS5800/12 tv, net zoals bij de personen in dit topic? Als dat het geval is, dan kan ik aangeven dat er medio mei weer voorraad is van dit model en dat je dan wellicht nog even dient te wachten. Dat is misschien vervelend nieuws om te horen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Als het om een andere Philips tv gaat, dan hoor ik het ook graag. Het belangrijkste is in ieder geval dat je een bestelbevestiging hebt waarin staat dat je hebt gekozen voor een Philips tv als welkomstcadeau, dus daar kun je altijd op terugvallen. Mocht je toch meer informatie willen, dan kun je altijd telefonisch contact met ons zoeken en met de collega je contract/bestelbevestiging doornemen. Dan wordt vast wel duidelijk om welk welkomstcadeau het exact gaat. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. Mocht je toch nog vragen hebben die je hier kwijt wilt, dan is dat ook geen enkel probleem!