Skip to main content
Vraag

Geen vouchercode ontvangen voor WK-telefoonhoesje na verlenging

• June 4, 2026
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Beste,

al meerdere malen contact gehad met een medewerker via de telefoon. Via de mail heb ik geen code ontvangen. 
afgelopen zondag 31 mei een nieuwe telefoon aangeschaft met verlenging binnen de actie periode.

graag zou ik dit hoesje wel willen hebben omdat ik hier recht op heb. 

ik hoor graag van jullie!

mvg 

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2026

Beste, 

Wat als ik deze code niet heb ontvangen in mijn mail? 
Zou alsnog graag van mijn hoesje willen genieten om mijn nieuwe iPhone die zondag 31 mei is aangeschaft binnen deze actieperiode. 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hey ​@Imelda2001, welkom hier! Wat onhandig dat je de code niet hebt ontvangen. De 31e is nog op tijd, dus je had de code al wel moeten hebben. Wil je in je spam kijken of de mail niet toevallig daar beland is? Als je daar ook niets hebt, wil je dan je forumprofiel invullen en hier reageren? Dan kan ik dit nakijken en de code nasturen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2026

Zoals ook in de telefonische gesprekken al aangegeven is de code ook niet in de spam terecht gekomen. Bij het laatste telefonische contact werd aangegeven dat het een actie van Apple betrof en dat we daarheen moesten gaan.  Zie hieronder, dat sloeg nergens op. Mail gewoon een code zodat het hoesje besteld kan worden. Dit kost zoveel tijd om te regelen en dat vind ik een heel slechte zaak.

Beste mevrouw Holster,

• Het gratis hoesje valt onder een toestelfabrikantactie.
    • De toestelfabrikant is verantwoordelijk voor deze acties.
  •  

Zo help je de klant:

1. Verwijs de klant naar de actie- of promotiepagina van de toestelfabrikant.
  2. Daar staan de voorwaarden en het aanmeldformulier.
  3. Navraag over de actie laat je de klant doen bij de toestelfabrikant

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je bent helaas verkeerd geïnformeerd dan door de telefonische collega, ​@Imelda2001. Excuses daarvoor. Dit is wel degelijk onze actie. Ik zie dat je jouw forumprofiel nog niet ingevuld hebt. Als je dat nog wilt doen, dan kan ik dit voor je oppakken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2026

Gegevens zijn ingevuld, wat een moeite moet je hiervoor doen zeg. Pff 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2026

Geen reactie meer!!!!!

Erwin van KPN
Moderator

@Imelda2001 We zijn geen chat, ​@Imelda2001 .  Normaliter kunnen reacties een dag op zich laten wachten.  Zo werkt dat nu eenmaal op een forum.

Ik zie nu gelukkig dat je je gegevens hebt ingevuld en ik ga hier voor jou achteraan mailen.  Zodra we reactie hebben, laten we jou dat hier weten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Imelda2001, ik krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd. Hij heeft je telefonisch niet kunnen bereiken, maar hopelijk gaat het zo goed.