Skip to main content
Vraag

Getoonde verlengaanbod vind ik misleidend

• 21 september 2024
  • 52 reacties
  • 1588 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

52 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025
Alex van KPN schreef:

Hi iedereen, een update van mijn kant. Wat jullie hier aangeven klopt. Op de bevestiging staan zowel de lopende korting als de nieuwe korting vermeld. We begrijpen dat dit vanuit onze kant niet duidelijk genoeg is uitgelegd. In sommige gevallen kan het de indruk wekken dat de korting die je al bijna 12 maanden hebt gehad, opnieuw 12 maanden zal gelden, maar dat is niet juist. We zijn bezig om dit te verduidelijken, zodat het voor iedereen overzichtelijker wordt. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer deze aanpassing afgerond zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.

en nog steeds is dit de praktijk en KPN komt nog steeds afspraken niet na, want als er weldegelijk door door medewerkers mondeling wordt aangegeven dat het in orde zal worden gemaakt, gebeurt dat in praktijk ook niet en kan niemand die afspraken mee terugvinden. Pure misleiding en oplossing aandragen of meedenken zit er niet bij.

• Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 9 februari 2025
Alex van KPN schreef:

Hi iedereen, een update van mijn kant. Wat jullie hier aangeven klopt. Op de bevestiging staan zowel de lopende korting als de nieuwe korting vermeld. We begrijpen dat dit vanuit onze kant niet duidelijk genoeg is uitgelegd. In sommige gevallen kan het de indruk wekken dat de korting die je al bijna 12 maanden hebt gehad, opnieuw 12 maanden zal gelden, maar dat is niet juist. We zijn bezig om dit te verduidelijken, zodat het voor iedereen overzichtelijker wordt. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer deze aanpassing afgerond zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Dus kpn komt zijn klanten niet tegemoet die hier ingetrapt zijn. Jammer. Nog 6 maanden en dan weet je het wel maar dat zal kpn een zorg zijn.