Skip to main content
Beantwoord

Getoonde verlengaanbod vind ik misleidend

• April 26, 2025
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Aangezien dit topic gesloten is wil ik dit nieuw leven inblazen. Ik heb hieronder een foto van de aanbieding van een jaar geleden en de vergelijking met een factuur van 2 maanden later.

Ik heb hier contact over gehad via de chat van KPN. De aanbieding toont het totaalbedrag voor korting en het bedrag na korting. In mijn aanbieding mis ik het totaalbedrag van €55,49 dat wel op mijn uiteindelijke factuur staat. Het feit dat ik de korting op KPN TV plus kwijtraak staat naar mijn idee niet duidelijk genoeg op de aanbieding want het is niet verwerkt in het totaalbedrag van €42,99 dus kijk je er zo overheen.

Aangezien meer mensen deze ervaring met een misleidende aanbieding hebben vraag ik me af of er mensen zijn die geprobeerd hebben een klacht in te dienen bij ACM Consuwijzer, ECC Nederland of de Geschillencommissie. Zo ja, wat is jullie ervaring hiermee?

Persoonlijk vind ik in elk geval dat KPN dit soort aanbiedingen niet meer op deze wijze aan klanten mag aanbieden. Alle wijzigingen op het maandbedrag die in de contractperiode plaatsvinden dienen duidelijk in de aanbieding vermeld te worden.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ron the Flying Dutchman, welkom op onze community. Ik snap dat het verwarrend is, de feedback uit het oorspronkelijke topic is ontvangen en we zijn druk bezig dit te verbeteren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2025

Hoi ​@Ron the Flying Dutchman, welkom op onze community. Ik snap dat het verwarrend is, de feedback uit het oorspronkelijke topic is ontvangen en we zijn druk bezig dit te verbeteren. 

Goed om te horen, dankjewel!