Gevolgen overstappen van Hussel internet, tv en vast bellen naar Gigabit internet voor Combineer en krijg meer
Goedemiddag,
Wij zouden graag willen overstappen van KPN Internet, TV en Vast Bellen naar Internet Only 1gbps. Wij maken namelijk geen gebruik meer van telefonie en tv. Dit is helaas niet mogelijk via MijnKPN.
Wat moeten wij hiervoor doen en wat is de impact hiervan op bijvoorbeeld onze combivoordeel?
Hoor het graag!
Â
Met vriendelijke groet,
Â
Luuk
Bladzijde 1 / 1
Als u nu een Hussel abonnement heeft, dan kunt u gewoon tv en telefonie uitschakelen in MijnKPN. En de snelheid omhoog zetten naar 1 Gbit (als u tenminste glasvezel heeft).
Heeft u een Hussel abonnement?Â
Ik ben een oude Telfort klant dus ik denk het niet.Â
Op MijnKPN staat specifiek Internet, TV en Vast Bellen. Ik kan bijv, ook maar tot maximaal 500mbit verhogen.
Dan bellen naar 0800-0402.Â
Dit kan alleen telefonisch. Dan naar het nieuwe abonnement met alleen internet 1 Gbps (1000 Mbps).Â
Telefoon maandag - vrijdag 8:00 - 18:00 uur
Zaterdag tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen geslotenÂ
0800-0402
Veel toepassingen gaan net zo snel met 100 Mbps.Â
Website inladen 3 MbpsÂ
Tv kijken kpn HD 14,2 Mbps
Streaming HD rond 5 Mbps, 4k rond 25 MbpsÂ
Dank @Nick83Â en @PeterGÂ voor de snelle reacties! Dan gaan we binnenkort bellen.
Of even langs de lokale KPN-winkel gaan @LDeWitÂ
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.