Skip to main content
Vraag

Gewonnen kaartjes per ongeluk gewist in mijn mail, hoe krijg ik ze terug?

• November 19, 2025
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb kaartjes gewonnen voor het concertgebouw, maar ze per ongeluk gewist in mijn mail.

Hoe kom ik er nu weer aan?

6 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom in onze community ​@Kitty3101!

Wat jammer, heb je kaartjes gewonnen, ben je ze kwijt😥. Staat de mail ook niet meer in de verwijderde items van je mailbox?

Gewoonlijk kan je gewonnen kaarten ook op deze manier terugvinden:

• Ga naar de MijnKPN app en log in,
  • Ga naar het ‘Voor Jou’ hartje, en kies dan bijvoorbeeld de tegel ‘win festivaltickets’ (aangezien dat een winactie is),
  • De app logt je dan in bij onze partner (Seaters) die de kaarten van de winacties regelt,
  • Dan ga je onderaan naar Uitjes - Ingeschreven - Tickets,
  • Daar vind je jouw gewonnen tickets en kan je ze opnieuw downloaden!

Laat je weten of je er zo uit gekomen bent? En zo niet, vertel je dan meer over deze winactie, hoe je je ingeschreven hebt en om welke actie het precies gaat?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Bedankt voor de reactie.

Het gaat niet om kaartjes via seaters, maar die ik gewonnen heb bij de prijsvraag van het delen van mb's.

Ik neem aan dat dat iets anders is? 

Dus hopelijk is daar ook nog een oplossing voor.

Bedankt alvast!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik ga op onderzoek uit ​@Kitty3101. Kan je iets meer vertellen over hoe je meegedaan hebt met de actie en om wat voor kaartjes het precies gaat? Dan kan ik gerichter navraag doen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Ik heb eind oktober mb's gedeeld een kon een foto uploaden om deel te nemen aan de prijsvraag, wat ik heb gedaan. Ik heb toen een mail gekregen dat ik een GREENMNKY Blink 'n' Bass had gewonnen (die heb ik ontvangen) en 2 kaartjes voor het concertgebouw op 18 december in Amsterdam om 20.15 uur Christmas classics at the movies. Hopelijk is het nog terug te vinden en op te lossen.

Bedankt alvast voor het uitzoeken!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel ​@Kitty3101! Ik ben op onderzoek uit gegaan: als je MB's doneert dan maak je kans op prijzen. Zo heb jij dus je prijs gewonnen :) 

Onderaan die pagina kan je de actievoorwaarden vinden, en daarin staat een speciaal e-mailadres voor vragen of problemen: kpn@consumercare.info. Als je daar een mail naartoe stuurt met jouw gegevens en uitlegt dat je op zoek bent naar je kaartjes, kunnen zij je daarmee helpen! 

Alvast héél veel plezier toegewenst op 18 december! 🎄

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 20, 2025

Bedankt voor het uitzoeken!

Ik ga ze een bericht sturen en hopelijk komt het dan goed.