Skip to main content
Vraag

Google Pixel 10 Pro actie geweigerd door bezorgfouten

• July 5, 2026
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

Beste KPN Community,

Ik schrijf dit bericht in de hoop dat een moderator mij kan helpen bij het escaleren van een zeer frustrerend probleem rondom mijn overstap naar KPN.

Ik ben specifiek naar KPN overgestapt om gebruik te maken van de Google Pixel 10 Pro-promotie (de bundel met de Pixel Watch 4 + powerbank). Ik heb mijn bestelling succesvol geplaatst binnen de actieperiode op 21 juni 2026.

Tijdens de aankoop gaf KPN aan dat de telefoon de volgende dag bezorgd zou worden. Echter, door logistieke problemen die volledig buiten mijn schuld liggen (de bezorgdienst heeft de zending twee keer geannuleerd), liep de levering 10 dagen vertraging op. Het toestel is pas vandaag, 1 juli 2026, bezorgd.

Zoals bekend is het absoluut onmogelijk om het claimformulier voor de promotie in te dienen zonder het fysieke IMEI-nummer van het toestel.

Hoewel in mijn KPN-bevestigingsmails en in de officiële voorwaarden staat dat de registratie open is tot 12 juli 2026, weigert het registratiesysteem mijn claim. Toen ik contact opnam met de klantenservice van myactions, kreeg ik te horen dat de actievoorraad op is, de campagne voortijdig is gesloten en ze "niets meer voor mij kunnen doen."

Ik vind dit heel erg onrechtvaardig. Ik heb alles volgens de regels gedaan. De enige reden dat ik de claim niet eerder kon indienen, is omdat KPN het toestel niet op tijd heeft geleverd. Als de telefoon – zoals beloofd – de volgende dag was bezorgd, had ik mijn prijs probleemloos kunnen claimen voordat de voorraad op raakte.

Omdat ik een gloednieuwe klant ben die puur voor deze deal voor KPN heeft gekozen, hoop ik dat KPN de verantwoordelijkheid neemt voor deze bezorgfouten. Zou een moderator hier alstublieft naar kunnen kijken, contact op kunnen nemen met het promotieteam voor een handmatige uitzondering, of voor een alternatieve oplossing kunnen zorgen?

Alvast hartelijk dank voor de hulp.