Skip to main content
Vraag

Graag een retourdoos sturen

  • June 22, 2026
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

 Graag een retourdoos sturen voor 2 tv ontvangers en modem.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 22, 2026

Hallo ​@Critical1 ,

Geen retourdoos? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

 

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

 

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

  • De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

  • De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Meer informatie: