Skip to main content
Vraag

Graag ontvang ik voortaan de KPN factuur digitaal

• December 10, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Zou graag een digitale factuur (.pdf) ontvangen ipv een papieren versie.

Geprobeerd de setting te vinden in MijnKPN maar denk dat het zoeken is naar de bekende speld, niet gevonden

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 10, 2025

Hallo ​@RinusJ ,

Je kunt dit vragen aan de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Forum|alt.badge.img+7
  • December 10, 2025

Overigens krijg je dan nog steeds geen pdf maar een digitale kopie in MijnKPN.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RinusJ, welkom op onze community! Ik zie dat je vraag al beantwoord is. Is het nog gelukt dit met mijn collega's te regelen? Alleen mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je aanpassen.
Houd er wel rekening mee dat hier een factuur misschien twee overheen kunnen gaan voordat dit volledig verwerkt is en zoals Edu2020 al noemt krijg je hem niet per mail maar kun je m zelf downloaden in je MijnKPN. Dat kan nu trouwens ook al.

• December 12, 2025

Overigens krijg je dan nog steeds geen pdf maar een digitale kopie in MijnKPN.

Inderdaad. En dat heb je nu waarschijnlijk ook al. Je krijgt de factuur over de post. Maar ze staan bij jou ook gewoon in MijnKPN. Denk ik.

Factuur als bijlage per email versturen is KPN een paar jaar geleden mee gestopt.