Skip to main content
Antwoord

Graag telefonisch contact

• January 24, 2025
  • 6 reacties
  • 104858 keer bekeken

Ik zou graag telefonisch contact willen ne geen robot of vele vragen die niet van toepassing zijn voor mij.

Beste antwoord door Noordzee

We zien dat veel mensen zoeken naar het telefoonnummer van onze klantenservice. Om beter te begrijpen waarom, en om daarvan te kunnen leren, hebben we een poll gemaakt. 

Stem je mee? Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice? | KPN Community

Hallo ​@Truus1965 ,

Dat kan. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 24, 2025

We zien dat veel mensen zoeken naar het telefoonnummer van onze klantenservice. Om beter te begrijpen waarom, en om daarvan te kunnen leren, hebben we een poll gemaakt. 

Stem je mee? Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice? | KPN Community

Hallo ​@Truus1965 ,

Dat kan. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Truus1965. Noordzee en Michel hebben je al opties gegeven voor telefonisch contact zo te zien. Is het daarmee gelukt?

Als het nog niet gelukt is kan je je vraag hier ook stellen, we denken graag met je mee.

• Nieuwkomer
  • June 18, 2025

Het service nummer stast op de simkaart, dus, in je kontakt lijst. 

• Nieuwkomer
  • July 23, 2025

Hallo,

Ik ben onlangs overgestapt naar KPN. Zowel voor mijn TV+Internet als voor mijn Mobiel. Mijn mobiel gaat pas in November in (aflopend contract bij concurrent).  Overstap is met nummer behoud.
als ik echter in logt op Mijn KPN zie ik bij mijn producten een totaal ander mobiele nummer staan, met de melding dat deze wordt overgezet.

Volstrekt onbekend nummer. Kan het ook niet wijzigen. Wel is dit nummer gekoppeld aan mijn (bank) gegevens…
Wat nu? Nummer wat genoemd is heb ik gebed, maar is een niet bestaand nummer (06 ********)

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 23, 2025

Hallo,

Ik ben onlangs overgestapt naar KPN. Zowel voor mijn TV+Internet als voor mijn Mobiel. Mijn mobiel gaat pas in November in (aflopend contract bij concurrent).  Overstap is met nummer behoud.
als ik echter in logt op Mijn KPN zie ik bij mijn producten een totaal ander mobiele nummer staan, met de melding dat deze wordt overgezet.

Volstrekt onbekend nummer. Kan het ook niet wijzigen. Wel is dit nummer gekoppeld aan mijn (bank) gegevens…
Wat nu? Nummer wat genoemd is heb ik gebed, maar is een niet bestaand nummer (06 1397 05 07)

Welkom ​@Eduard_1970  

Je moet even je eigen topic aanmaken, want je reageert nu in iemand anders zijn topic dat 5 maanden oud is.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 23, 2025

Beste ​@Eduard_1970 voorafgaand aan de definitieve aansluiting met nummerbehoud ontvang je een tijdelijk administratief mobiel nummer, daar kun je niets mee.

Is ook niet nodig want je hebt nog steeds je eigen nummer bij je huidige provider.

Maak inderdaad een eigen topic aan met je vervolgvragen, geeft moinder verwarring met het beantwoorden naar de juiste persoon.

Â