Skip to main content
Vraag

Graag wil ik uitstel van betaling aanvragen deze maand

• December 9, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik ben al jaren klant bij jullie, altijd heb ik mijn facturen optijd betaald,  helaas heeft het nu niet kunnen lukken. Het vervelende is dat ik ene factuur wel kan betalen van 148 maar de andere graag tot uitstel wil aanvragen. Helaas gaat dit niet omdat beide facturen in één factuur zijn opgenomen.. 

ik maak mij zorgen hierom omdat ik het vervelend vind dat ik niet tijdig kan betalen en kpn ook niet echt mee denkt om  tot betaling afspraak te komen. Ook hoop dat ik enigszins  de kans heb om dit samen te gaan oplossen zonder dat mijn abonnement wordt geblokkeerd en extra kosten erboven opkomen 

mvg

salih 

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 9, 2025

Goed dat je op tijd in aktie kont ​@Salihhhh . Wellicht vind je hier een oplossing. Laat nog even weten of het gelukt is.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Salihhhh, welkom op de KPN Community!

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat het niet lukt om jouw facturen te betalen. Dit begrijpen wij ook. Daarom denken we graag mee en bieden we vaak de mogelijkheid om de factuur een maandje uit te stellen. We hebben alleen wel een aantal voorwaarden waaraan je moet voldoen als je een betaalafspraak wilt maken.

Je kunt een betaalafspraak maken als:

• je maar 1 onbetaalde factuur hebt.
  • de factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is.
  • het bedrag van de factuur minder dan €500,- is.
  • je niet geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Als je aan een van deze voorwaarden niet voldoet, kunnen we helaas geen betaalafspraak maken. En uit jouw bericht maak ik op dat je op dit moment 2 onbetaalde facturen hebt. Dat betekent dus dat je aan sowieso een voorwaarden al niet voldoet en dus kunnen we geen betaalafspraak maken. Hoe graag we dan ook zouden willen.

Het enige advies wat ik je op dit moment kan geven om afsluiting te voorkomen is om de openstaande facturen te betalen. Sorry, ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik kan het niet anders maken.