Skip to main content
Antwoord

Gratis bundel bij storing maar heb geen mobiel abonnement van KPN

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoi, 

Ik heb al 3 dagen geen internet thuis. Ik heb via de mail de 100GB bundel aangeboden gekregen ter compensatie van de storing. Alleen heb ik geen mobiel abonnement bij KPN, enkel wifi en tv. Is het dan alsnog om compensatie te krijgen?

mvg Carolien

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@CarolienAnnelies, welkom op de community. Zo'n databundel kan inderdaad alleen bij een KPN mobiel abonnement toegevoegd worden. Wij hebben geen toegang tot abonnementen van andere providers. Als de storing opgelost is kan je, zoals Peter ook al zegt, een vergoeding aanvragen voor de dagen dat het niet gewerkt heeft. Dat kan je via deze pagina op onze site doen: Vergoeding bij storing aanvragen. Lukt het via die weg niet? Dan kan je hier een terugbelafspraak voor plannen, zodat dit samen met jou bekeken kan worden.

Hopelijk is de storing inmiddels opgelost, of wordt het spoedig opgelost!

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2025

Helaas niet. Het noodpakket voor internet voor consumenten bij kpn is 100 GB op het mobiele abonnement. Maar op abonnementen van andere providers kan kpn natuurlijk die bundel niet zetten. Dat is niet de verantwoordelijkheid van kpn.

Het is (was) jouw keuze om niet alles bij één provider af te nemen. Dan is dit een consequentie helaas.

Achteraf kun je wel de dagen vergoed krijgen dat je internet niet werkte. Als dat bijvoorbeeld 5 dagen was dan is dat 5/30 van je abonnement.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hoi ​@CarolienAnnelies, welkom op de community. Zo'n databundel kan inderdaad alleen bij een KPN mobiel abonnement toegevoegd worden. Wij hebben geen toegang tot abonnementen van andere providers. Als de storing opgelost is kan je, zoals Peter ook al zegt, een vergoeding aanvragen voor de dagen dat het niet gewerkt heeft. Dat kan je via deze pagina op onze site doen: Vergoeding bij storing aanvragen. Lukt het via die weg niet? Dan kan je hier een terugbelafspraak voor plannen, zodat dit samen met jou bekeken kan worden.

Hopelijk is de storing inmiddels opgelost, of wordt het spoedig opgelost!