Skip to main content

In januari was er een actie waarbij ik als extra beloning bij mijn telefoon een google watch, zou krijgen bij aankoop van de pixel 9. Ik heb netjes alle voorwaarden ingevuld op de actie site, mijn inschrijving is goedgekeurd en na 45 dagen zou ik mijn smartwatch thuisgestuurd krijgen. Nu zijn we ruim 101 dagen verder en heb ik nog steeds geen smartwatch ontvangen. 

Ik kan geen e-mailadres vinden om jullie hierover te contacteren en overdag ben ik te druk om aan de telefoon te hangen. Ik heb al eerder op 22 april via een of andere contactformulier een mail naar jullie gestuurd, hier kreeg ik antwoord op met het verzoek om een screenshot van de mail te sturen waarin bevestigd stond dat mijn cashback/google watch was goedgekeurd en hij na 45 dagen zou aankomen. Daarna heb ik na deze e-mail niks meer van KPN gehoord. 

Ik voel mij dus behoorlijk misleid. Ik heb specifiek deze telefoon bij KPN aangeschaft, vanwege de extra google watch pixel 31 mm. Daarnaast was deze actie nog gewoon op voorraad en was hij toentertijd ook goedgekeurd. 

Ik zie graag een oplossing tegemoet. 

Hoi ​@Lola25 .  Wat jammer dat je jouw watch nog niet hebt ontvangen.

De actie loopt (als ik dat goed heb begrepen) via een samenwerkende partij. Ik heb deze website voor je gevonden: https://kpn.myactions.eu/contact

Mijn advies is om navraag te doen via het e-mail adres dat zij op hun website hebben staan

Hallo Erwin, 

Ja dat weet ik. Ik heb hun ook op 22 april gemaild en kreeg pas na een paar weken een vage onduidelijke (in slecht nederlands, leek bijna een chatbotachtige) mail terug waar ik niks mee kan. 

Kunnen jullie mij niet even mailen, zodat we een oplossing kunnen zoeken. Jullie hebben namelijk geadverteerd met deze actie en de belofte gedaan dat ik deze watch zou krijgen. Want nu wordt het weer een kastje naar de muur verhaal. 

Ja, ik begrijp je volledig. De KPN Community is alleen geen helpdesk.  Hier helpen met name klanten elkaar.

Ik denk dat een terugbel afspraak het handigste is.  Dan kan een collega samen met jou kijken of ze hier iets in kunnen betekenen. Ik wil je nog wel adviseren om ook die andere partij nog een keer te mailen want eigenlijk horen zij dit op te lossen. 

Hallo, ruim een week geleden heb ik jullie gebeld en zou er een oplossing gezocht worden. Helaas heb ik nog steeds niks hierover gehoord. 

Zoals eerder gezegd, werk ik overdag en ben ik heel druk. Ik heb dus geen tijd om constant aan de telefoon te hangen. Ik zou ook graag via de mail contact hebben met jullie, maar jullie mailen mij niet en ik kan ook nergens een mailadres vinden om jullie te mailen. Zou het fijn vinden als dit probleem een keer opgelost gaat worden. 

Hoi ​@Lola25 .  Mailen is helaas geen optie maar je kunt wel contact zoeken via Facebook.  

https://www.facebook.com/kpn/?locale=nl_NL

(De Community is geen helpdesk maar je kunt wel één op één hulp krijgen via een facebook gesprek met KPN)

Reageer