Skip to main content

Ik probeer op de promotions site van Samsung de Galaxy watch 7 te bestellen die ik gratis “van KPN” krijg bij mijn nieuwe S24. Na een uur bij de helpdesk in de wacht te hebben gestaan van KPN wist men eindelijk de juiste link daarvoor te vinden. Nu probeer ik te bestellen maar bij de dropdown “winkel” staat KPN er helemaal niet tussen. Dan staat er onder dat je, als de winkel er niet tussenstaat, voor overige moet kiezen maar die optie staat ook niet in de lijst. Helemaal klaar mee eigenlijk. Iemand een idee hoe verder?

Hallo ​@PdG5 ,

Dat zou gewoon moeten lukken via deze website: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=T9FTQ22QHQWEE

Krijg de Galaxy Watch7 LTE

Bij aankoop van een S24-series, S24 FE of Z Flip6.

Aankoopdatum
09-12-2024 t/m 12-01-2025

Registreren kan tot en met:
12-03-2025

Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels. Deelnemende winkels: KPN, Simyo, Odido, Ben, Vodafone en HollandsNieuwe.

Hoi ​@PdG5. Het zijn nog enkele hoepels waar je doorheen moet springen voordat je je Galaxy Watch 7 in bezit hebt, Hier ontkom je helaas niet aan. 

Heb je de link al gevolgd die Noordzee hierboven heeft gegeven? Als ik daarop klik en verder ga, dan kan ik wel KPN invullen en kiezen als winkel. Kun je het nog eens proberen? En anders raad ik je aan om een andere browser (zoals Firefox of Edge) te proberen. 

Hoi Arjan, dat is uiteindelijk gelukt maar nu krijg ik vanuit Samsung reactie dat de aanvraag afgewezen is omdat de aankoop buiten de actieperiode valt. Ik heb op 12 januari, dus binnen de actieperiode, het contract gesloten maar op de aankoopbon staat inderdaad 14 Januari. Ik word hier helemaal niet vrolijk van.

Ooh, dat is wel erg zuur. Dus op het contract staat een andere aankoopdatum dan op de orderbevestiging? Is het dan niet mogelijk om de orderbevestiging ook te sturen naar Samsung waarop 12 januari vermeld staat? 

Ooh, dat is wel erg zuur. Dus op het contract staat een andere aankoopdatum dan op de orderbevestiging? Is het dan niet mogelijk om de orderbevestiging ook te sturen naar Samsung waarop 12 januari vermeld staat? 

@Arjan van KPN 

Dat accepteert Samsung niet. Daar hebben we al heel wat topics over gehad in het verleden.  

@Arjan van KPN 

Dat accepteert Samsung niet. Daar hebben we al heel wat topics over gehad in het verleden.  

Ok. Ik heb ook wat navraag gedaan en deze case kan ik intern doorzetten via een contactpersoon naar Samsung. Zou je ​@PdG5 je profiel willen invullen met je gegevens? En ik stuur je ook een privébericht met het verzoek om de afwijzing van Samsung naar mij door te mailen. Dan gaan we dit vanaf KPN kant proberen te regelen. 

Reageer