Skip to main content
Vraag

Gratis upgrade van 200mbit naar 1Gbit is verdwenen van mijn internet abonnement

• May 7, 2026
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik had een gratis upgrade naar 1GB. Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en nu ben ik deze upgrade opeens kwijt terwijl ik al heel lang klant ben. Zonde! Kan daar wat aan gedaan worden?

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 7, 2026

@Nano piano  Het lijkt erop dat je door een nieuw abonnement te nemen je gratis upgrade kwijt bent geraakt van je vorig abonnement

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2026

Onder Alles-in-1 is 1 Gb/s, zelfs als gratis upgrade, nog altijd duurder dan onder de huidige propositie. 

• May 7, 2026

Ik had een gratis upgrade naar 1GB. Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en nu ben ik deze upgrade opeens kwijt terwijl ik al heel lang klant ben. Zonde! Kan daar wat aan gedaan worden?

Bij elke wijziging die men zelf doet raakt je dergelijke upgrades kwijt. Ik ben vanwege een recente verlenging ook de upgrade van 100 naar 200 kwijt.

Welk abonnement heb je afgesloten weer 200 of meteen 1 Gb?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Nano piano en welkom bij de KPN community! Fijn dat je al veel reacties hebt gekregen. Leuk dat je verlengd hebt en begrijpelijk dat je baalt van de gratis upgrade die verdwenen is.

Die upgrade geldt inderdaad voor het contract dat op dat moment actief is. Zodra je verlengt gaat er een nieuw contract in en is de gratis upgrade niet meer van toepassing. 
Daar kan helaas niks aan gedaan worden, maar je kunt altijd kijken of je wel 1 Gbit/s nodig hebt. Als je nu, door de verlenging, goedkoper uit bent en je mist de snelheid niet dan is er hopelijk ook niets verloren. 🙂