Skip to main content
Beantwoord

Heb een deelbetaling gedaan, maar krijg nu melding van blokkade

• February 10, 2025
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb van de week een deelbetaling aangevraagd, en ook een deel betaald. Nu krijg ik echter een sms dat ik morgen geblokkeer wordt? Dat is toch gek…

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Dennis199034 ,

Hier kun je verder niet geholpen worden. Je kunt daarom het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Hallo ​@Dennis199034 ,

Hier kun je verder niet geholpen worden. Je kunt daarom het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hallo ​@Dennis199034 ,

@Dennis199034 Heb je nog duidelijkheid gekregen? Ik zou mij anders bij het bovenstaande advies willen aansluiten. Dat geeft de kortste klap.