Skip to main content
Vraag

Heb promotie Samsung TV nog niet ontvangen

• December 18, 2025
  • 36 reacties
  • 368 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

• Topper
  • January 20, 2026

​@Goddess888 ​@Lien39 ik heb een week geleden ongeveer mijn tv mogen ontvangen uiteindelijk na veel gedoe kreeg ik opeens bericht met een leverdatum deze werd uiteindelijk weer geannuleerd en daarna na een dag of twee weer aangepast en geleverd uiteindelijk achteraan blijven gaan !! Groetjes 

Fijn dat het gelukt is!! En ​@Goddess888 laat jij ook even weten of het gelukt is? Ik belde net ook met KPN maar ik word weer teruggestuurd naar Samsung. 

• Topper
  • January 20, 2026

@Naomi339@Goddess888 Ik kreeg ineens een mail van SamSung dat de tv a.s. vrijdag geleverd gaat worden. Ik had nog niet met ze gebeld, dus blijkbaar toch opgelost door KPN. Nou op hoop van zegen maar :-)

• Topper
  • January 20, 2026

​@Goddess888 ​@Lien39 ik heb een week geleden ongeveer mijn tv mogen ontvangen uiteindelijk na veel gedoe kreeg ik opeens bericht met een leverdatum deze werd uiteindelijk weer geannuleerd en daarna na een dag of twee weer aangepast en geleverd uiteindelijk achteraan blijven gaan !! Groetjes 

Fijn dat het gelukt is!! En ​@Goddess888 laat jij ook even weten of het gelukt is? Ik belde net ook met KPN maar ik word weer teruggestuurd naar Samsung. 

Zal ik zeker doen! :)

• Topper
  • January 22, 2026

Het is vandaag eindelijk gelukt. Ik had weer contact opgenomen met Samsung en het is meteen geregeld :) ​@Lien39 ​@Naomi339 

• Topper
  • January 22, 2026

Fijn dat het gelukt is🙂bij mij niet. De tv zou vrijdag geleverd worden morgen dus. En ineens kreeg ik een mail dat hij al bezorgd was op woensdag. Weer Samsung gebeld ja de tv’s  van de actie zijn op. Niet te geloven dit. KPN gebeld weer werd ik weer doorverwezen en ook alleen ja sorry en bel Samsung maar weer. Wat een organisatie zeg. Spijt van dat ik bij Ziggo ben weggegaan. 

• Topper
  • January 23, 2026

Fijn dat het gelukt is🙂bij mij niet. De tv zou vrijdag geleverd worden morgen dus. En ineens kreeg ik een mail dat hij al bezorgd was op woensdag. Weer Samsung gebeld ja de tv’s  van de actie zijn op. Niet te geloven dit. KPN gebeld weer werd ik weer doorverwezen en ook alleen ja sorry en bel Samsung maar weer. Wat een organisatie zeg. Spijt van dat ik bij Ziggo ben weggegaan. 

Jeetje wat een puinhoop. Ik snap dat je spijt hebt. Jammer genoeg zit ik in een regio waar Ziggo niet actief is dus ik had weinig keus. Maar blijf Samsung contacteren. Samsung werd gek van mij 🤣. Ze dachten, 'we moeten van dit mens af'.

• Auteur
  • Topper
  • January 23, 2026

​@Goddess888 ​@Lien39  denk dat ze dat van mij ook dachten ging elke dag aan die telefoon kon Samsung iedereen werd gek van mij mailen bellen alles hahaha 😆 

• Topper
  • January 23, 2026

​@Goddess888 ​@Lien39  denk dat ze dat van mij ook dachten ging elke dag aan die telefoon kon Samsung iedereen werd gek van mij mailen bellen alles hahaha 😆 

Echt bizar dat wij zo aan onze tv moeten komen 🤣😂 ze moeten zich schamen. 

• Auteur
  • Topper
  • January 23, 2026

​@Goddess888  ja echt waar 

• Topper
  • January 25, 2026

Ik heb de tv ook eindelijk in huis. We hebben inderdaad een aardige strijd moeten voeren om de tv te ontvangen 🤨

• Topper
  • January 25, 2026

Ik heb de tv ook eindelijk in huis. We hebben inderdaad een aardige strijd moeten voeren om de tv te ontvangen 🤨

Eindelijk, gefeliciteerd, wat een strijd joh, man man man