Skip to main content
Antwoord

Heeft KPN nog een leuke aanbieding voor een klant die zijn contract wil verlengen?

• October 31, 2025
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn contract loopt af. Per 14 november kan ik verlengen. Maar ik kijk bij andere aanbieders. Wat kan KPN voor mij betekenen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Patrick Froentjes je kunt ook online naar de verlengshop gaan, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

CC ​@Raspberry 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 31, 2025

Hoi ​@Patrick Froentjes opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Beste ​@Patrick Froentjes je kunt ook online naar de verlengshop gaan, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/internet-tv

CC ​@Raspberry 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Patrick Froentjes 

Wil je liever persoonlijk contact (face to face) dan kun je ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan.
Het grote voordeel is hierbij, dat je mee kunt kijken op het scherm, en je zo kunt volgen wat de medewerker voor je doet.

In de KPN Winkel kunnen ze je dezelfde verleng aanbieding geven als via de telefonische klantenservice, aangezien ze met hetzelfde bestelsysteem werken.

Let op! neem wel je geldig legitimatie bewijs mee naar de winkel, daar wordt om gevraagd ter verificatie dat jij daadwerkelijk de contractant bent.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Patrick Froentjes en welkom bij de KPN Community! Top om te zien dat je al zoveel tips hebt gehad. 😄

Hopelijk heb je via één van deze manieren nu een abonnement waar je tevreden mee bent. 🙂