Skip to main content
Beantwoord

Helpdesk kan mij niet helpen omdat ik klant van Odido ben

• February 9, 2025
  • 7 reacties
  • 203 keer bekeken

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik begin steeds meer te neigen om mensen niet meer te helpen naar KPN over te stappen.
Zelf zit ik bij Oddido en hierdoor willen ze me niet helpen.

“omdat u geen klant bent kan ik u niet helpen”

De vraag was gewoon algemeen

Beste antwoord door Ik_Combineer

1. Nee, je kan beter hoog beginnen en dan aan het eind van de actieperiode verlagen.
  2. Over toekomstige ontwikkelingen doet KPN geen uitspraken
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 9, 2025

Wat was uw vraag? 

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 9, 2025

Heb het hier in 2 losse vragen gesteld.
1. Of je een abonnement kan verhogen in de actie periode zonder extra te moeten betalen.
2. Of de Shield nog wordt toegevoegd met betrekking tot de nieuwe TV app

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 9, 2025

Beste ​@Alex222 je schrijft dat je geen klant (meer) bent van KPN, maar in je profiel staat wel dat je een KPN Box 12 hebt ???

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 9, 2025
  1. Nee, je kan beter hoog beginnen en dan aan het eind van de actieperiode verlagen.
  2. Over toekomstige ontwikkelingen doet KPN geen uitspraken

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 12, 2025

Goedemorgen ​@Alex222 en dank voor jouw bericht!

Had je contact gehad met onze helpdesk vanuit waar vervolgens werd aangegeven dat ze je niet konden helpen omdat je geen KPN klant bent? Juist ook voor algemene vragen zou het naar mijn weten echt niet uit moeten maken bij wij jij klant bent; als je vragen hebt over KPN, zou onze helpdesk deze gewoon moeten kunnen beantwoorden. Misschien dat je net iemand hebt getroffen die een wat mindere dag had maar dat neemt niet weg dat dit eigenlijk niet had mogen gebeuren. Tevens zie ik dat je vragen al zijn beantwoord door ​@Ik_Combineer en zodoende heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Weet jij hiermee waar je aan toe bent?

• February 12, 2025

Ik dacht dat de app allang werkt de de Shield? Dat is toch gewoon een AndroidTV of GoogleTV apparaatje?

Hier iemand met een Shield PRO. Die kan de app niet vinden. Maar dat komt niet omdat die Shield niet ondersteund word. Maar omdat de app op dit moment tijdelijk uit de appstore gehaald is.

In de laatste reactie meld iemand dat de app er weer is op zijn Shield.

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 12, 2025

Ik dacht dat de app allang werkt de de Shield? Dat is toch gewoon een AndroidTV of GoogleTV apparaatje?

Hier iemand met een Shield PRO. Die kan de app niet vinden. Maar dat komt niet omdat die Shield niet ondersteund word. Maar omdat de app op dit moment tijdelijk uit de appstore gehaald is.

In de laatste reactie meld iemand dat de app er weer is op zijn Shield.

Het werkt inmiddels weer.