Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen over al teruggestuurde apparatuur

• December 30, 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

ik krijg een brief dat ik mijn apparatuur in moet leveren en dat er slechts maar 1 basis ontvanger zou zijn opgestuurd.

Uiteraard hebben we alles in 1 doos opgestuurd en hebben we niets meer in huis wat van kpn is.

we gaan er van uit dat u dit voor waarheid aan neemt.

in afwachting.

mvg lj kroes

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Hans kr . Welkom hier.

Dank je wel voor je bericht en toelichting. Begrijpelijk dat dit verwarrend is, zeker als je alles netjes in één doos hebt teruggestuurd.

Kun je aangeven hoeveel herinneringen je hierover inmiddels hebt ontvangen? Als dit er meer dan twee zijn, wil je dan opnieuw hier in dit topic contact opnemen? Dan kijken we graag met je mee om dit verder uit te zoeken en recht te zetten.

Voor nu gaan we er uiteraard van uit dat de apparatuur volledig is ingeleverd zoals je aangeeft.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 30, 2025

Beste ​@Hans kr gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hoi ​@Hans kr . Welkom hier.

Dank je wel voor je bericht en toelichting. Begrijpelijk dat dit verwarrend is, zeker als je alles netjes in één doos hebt teruggestuurd.

Kun je aangeven hoeveel herinneringen je hierover inmiddels hebt ontvangen? Als dit er meer dan twee zijn, wil je dan opnieuw hier in dit topic contact opnemen? Dan kijken we graag met je mee om dit verder uit te zoeken en recht te zetten.

Voor nu gaan we er uiteraard van uit dat de apparatuur volledig is ingeleverd zoals je aangeeft.