Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen over al teruggestuurde modem en ontvanger

• 5 maart 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn modem en de 2 tv ontvangers in de retourdoos teruggestuurd, maar zojuist krijg ik een email van noreply@kpn.com dat alleen mijn modem ontvangen is.. Aangezien ik niet kan antwoorden naar dat email adres hoe kan dit opgelost worden, want alles zat in 1 doos?

Mvg,

Rutger

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@RJager123, welkom bij onze community. 

Het kan zijn dat de retourzending nog niet was verwerkt op het moment dat je de herinnering kreeg. Je kunt dit nog even afwachten. Heb je de apparatuur al een tijd geleden retour gestuurd? Neem dan even contact met ons op om dit te verwerken. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Bekijk origineel

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23493 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Hi ​@RJager123, welkom bij onze community. 

Het kan zijn dat de retourzending nog niet was verwerkt op het moment dat je de herinnering kreeg. Je kunt dit nog even afwachten. Heb je de apparatuur al een tijd geleden retour gestuurd? Neem dan even contact met ons op om dit te verwerken. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 maart 2025

Hi ​@Alex van KPN, het vreemde is dat beide in dezelfde doos zaten (modem + 2x tv ontvangers) vandaar dat ik het vreemd vind dat alleen het modem gevonden was.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23493 reacties
  • 10 maart 2025

Het kan zijn dat dit niet goed is gescanned door een menselijke fout. Als je een terugbelafspraak met ons maakt is het een kwestie van doorgeven en verwerken.