Skip to main content
Vraag

Herinnering ontvangen over betaalafspraak terwijl ik wel betalingen heb gedaan

• August 25, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hoihoi, 

ik heb vorige maand een betaalafspraak gemaakt voor een openstaand bedrag; 

ik heb hier een paar dagen geleden een herinnering voor gehad; ik kon daarbij een termijnbedrag invullen en dat heb ik dan ook gedaan, heb deze zelfs 2 keer betaald. Hier heb ik van beide ook een bevestiging gehad via de mail. 
nu krijg ik vanmorgen een mail dat mijn abonnement wordt geblokkeerd als ik het openstaande bedrag niet betaal. Alleen heb ik ook al 2 betalingen uitgevoerd. 
gaat dit langs elkaar heen of is er iets niet goed gegaan? 

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Sharana Veldkamp 

Welkom op de community van KPN.

De kans is groot dat jouw betalingen aan KPN, de mail met de voorvermelding van de blokkade elkaar hebben gekruist, en dat deze waarschijnlijk niet meer van toepassing is.
Als je de betalingen door middel van een iDeal-Wero betaling hebt verricht, is de kans heel klein dat daarbij iets fout is gegaan, ook omdat je daarvan keurig een bevestiging hebt ontvangen per mail.

Wil je voor jezelf meer zekerheid, dat alles goed is verlopen, bel dan even de klantenservice van KPN via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag betalingen.

Je krijgt dan gelijk de juiste medewerker aan de lijn.