Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen, terwijl KPN apparatuur reeds teruggestuurd is

• October 20, 2025
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb me apparatuur almang terig gestuurd en bevestiging ontvangen mu is het abonnement officieel stop gezet en krijg ik opeens herinnering dat het mog niet is terug gestuurd

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@annemijn brouwer 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt aan je verplichtingen voldaan, door de leenapparatuur van KPN retour te sturen.
Vanuit jouw kant hoef je dus niets meer te ondernemen of te doen.

Bewaar wel het verzendbewijs wat je van PostNL hebt gekregen voorlopig goed!!

De herinneringen per mail en/of post kun je dus gewoon negeren, deze stoppen uiteindelijk vanzelf.
Dus nergens om je druk over te maken dus.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@annemijn brouwer 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt aan je verplichtingen voldaan, door de leenapparatuur van KPN retour te sturen.
Vanuit jouw kant hoef je dus niets meer te ondernemen of te doen.

Bewaar wel het verzendbewijs wat je van PostNL hebt gekregen voorlopig goed!!

De herinneringen per mail en/of post kun je dus gewoon negeren, deze stoppen uiteindelijk vanzelf.
Dus nergens om je druk over te maken dus.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@annemijn brouwer welkom op de KPN Community, ik snap dat je daar duidelijkheid over wil hebben hoor. Volgde de herinnering vlak op het terugsturen van de apparatuur? Is er specifiek benoemt wat er nog retour moet. Ik sluit mij aan bij het advies van Michel om sowieso dan even het verzendbewijs te bewaren.

Forum|alt.badge.img

​@Remco van KPN   ​@Michel.uit.Arnhem nee het retour was al paar weken geleden en staat dat jullie de internet modem missen terwijl alles erin zat zelfs

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@annemijn brouwer 

Dat gebeurd wel vaker, dat een retourdoos met meerdere apparatuur erin er een product wordt vergeten, maar vaak is dat niet zo en is jouw modem allang terug gescand.
Maar wat moderator ​@Remco van KPN ook al schreef, bewaar het verzendbewijs de komende weken nog even goed, want dat is je bewijs dat je alles hebt geroutineerd naar KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat advies van Michel onderschrijf ik ook Annemijn. Bewaar het verzendbewijs goed en mocht je nog wat horen op dit vlak van KPN post dan een berichtje hier en dan pakken we het op.